{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Elcykel? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har længe kigget på en sco elcykel, jeg overvejer rigtig meget at bruge alle mine penge på at købe den. Jeg kender en cykel mekaniker, han siger at den er god, og man får meget for pengene. Er bare lidt skeptisk fordi at sco har fået rigtig dårlig ratings (dog kun på cyklerne uden el) derfor ville jeg spørge om der var nogle der havde noget erfaring, vil nemlig ikke bare smide alle mine penge lige ud ad vinduet.

Cyklen hedder
Sco premium emtb nx7


Kommentarer på:  Elcykel?
  • #1   15. feb 2021 Jeg ved ikke så meget om el-cykler, men jeg ville vælge versionen med udvendige gear, vedligeholdelsen er overskuelig og der er mindre krafttab.

  • #2   15. feb 2021 Drop SCO. du fortryder hurtigt. kvaliteten på deres cykler er helt til grin.

    gå til en fagmand og køb en ordentlig el cykel


  • #3   16. feb 2021 Hvordan kan det være? At det er så ringe?

  • #4   16. feb 2021 jo dyrere cyklen er jo bedre kvalitet.

    du får stærkere dele fra en fagmand end et supermarked.

    supermarked lever af at folk som ikke vil betale så meget eller har råd køber der.

    tjek alle dele. cyklerne bliver lavet til at går den lidt i stykker er der råd til at bare at smide den ud.

    hos en fagmand.
    får du service og rådgivning

    bedre:

    ramme
    forgaffel
    krankboks
    kranksæt
    el system
    bremser
    styrfitting
    styr
    håndtag
    bedre samlet.
    bedre montering af delene.
    fælg
    eger
    dæk.

    har selv for 15år siden solgt Brugsen. cykler


  • #5   4. maj 2021 SCO var for mange år siden en stolt dansk producent af cykler. Nu er de overtaget af en supermarkedskæder, og bliver produceret i Kina. Det eneste der er tilbage fra gammel tid er navnet. Hold dig væk fra discount.

Kommentér på:
Elcykel?

Annonce