{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af MTB {{forumTopicSubject}}

Den her slags indlæg har der sikkert været hundredevis af... Men håber jeg alligevel kan få lidt råd og vejledning.
Havde ellers besluttet mig, men er kommet i stor tvivl...
Her de udvalgte...

http://www.billigcykel.dk/shop/giant-talon-1-2364p.html

(link fjernet)

(link fjernet)

Mit budget er ca 5-6000,-
Kørsel er 60/40 asfalt/skov


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af MTB
  • #1   30. jan 2012 Prøv at kigge lidt rundt på den DBA?

    Der kan du få nogle rigtig fine cykler i den prisleje.


  • #2   30. jan 2012 Muro: Hælder faktisk også mest til Scott, men det er mest designet der tiltaler mig. Men den er faktisk hele 2300,- dyrere end feks Cube Analog 29ér. Spørgsmålet er om den er så meget bedre?

    Dennis: Brugt priserne er ofte latterlig høje på dba. Og 29ér er stadig ikke så ofte til salg brugt.





  • #3   31. jan 2012 Enig, priserne på DBA er ALT for høje.

    Efter min mening er du i et prisleje hvor kvaliteten af komponenterne ikke er særlig høj og du kan nemt få en kedelig oplevelse når du skal i skoven. Spar ca. 2000kr mere sammen. Om du køber den ene eller den anden betyder mindre, det vigtigste er at du bliver glad for den. De er alle tre fine cykelmærker med fornuftig gensalgsværdi, hvis det ender med at du ikke gider MTB.



  • #4   31. jan 2012 Prøv evt at kigge på bike-discount.de

    De er lidt billigere og hvis du kender din størrelse er det ikke noget problem at købe over nettet


  • #5   1. feb 2012 Kasper: Hvad mener du det rigtige køb er, hvis der var et par tusind ekstra?

    Christian: Kender godt bike-discount.de, det ville også være der fra en evt Cube skulle indkøbes...

    Har været ude og kigge på den her idag. Den er rent designmæssigt super lækkert.

    (link fjernet)


  • #6   1. feb 2012 Jeg har selv købt en radon her i efteråret og kan kun anbefale dig at prøve at kigge efter dem også. Super kvalitet der hænger fornuftigt sammen med prisen

  • #7   1. feb 2012 Har faktisk haft kigget på Radon. Og det virker jo som om det er virkelig lækker kvalitet for pengene...
    Men designet/farve sammensætning tiltaler mig desværre ikke.


  • #8   2. feb 2012 Hvad siger i til en Specialized Stumpjumper Comp HT?
    Gør det, det hele meget bedre???

    (link fjernet)


  • #9   2. feb 2012 Absolut i en klasse over de andre. Rammen er fin og skulle du blive meget glad for mtb, så er den klart værd at bruge penge på at opgradere.

Kommentér på:
Hjælp til valg af MTB

Annonce