Hvilket cykeltøj til en god pris? {{forumTopicSubject}}
Jeg skal ud og have investeret i noget cykeltøj til cykling på racer cykel. Jeg har intet og ved umiddelbart ikke hvad jeg skal bruge.
Jeg ved ikke noget som helst om det og er fuldstændig ligeglad med hvilket mærke det er bare kvaliteten er i orden. Og ja jeg ved godt at pris og kvalitet ofte følges ad, men der er også undtagelser, specielt hvis man kommer over i mærkevarer.
Så et bud på en butik eller et mærke som leverer god kvalitet til en fornuftig pris ville jeg blive meget glad for, måske også lidt info om hvad jeg skal bruge af udstyr udover cykelshorts, t-shirt og handsker.
På forhånd tak
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 42 Svar: 175
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 7 Cykler: 1 Emner: 61 Svar: 295
okt 2010
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 2 Svar: 3
Kasper - Super, dem vil jeg lige kigge på, vil umiddelbart tro at shorts er den vigtigste ting.
Gianni - Det jeg forsøgte at udtrykke var at kvaliteten selvfølgelig skal være i orden, men at jeg vil ikke gå ud og købe tøj som en tour rytter.. Jeg vil have noget der passer til mit behov, det behøver hverken hedde noget bestemt eller være den sidste nye model. Det skal kunne lade sig gøre at finde..
aug 2010
Følger: 1 Cykler: 4 Emner: 13 Svar: 116
dec 2010
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 11 Svar: 152
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 3 Emner: 12 Svar: 115
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Cykler: 7 Emner: 18 Svar: 244
Derudover køre jeg også i Giodana samt Vangaard som også er udemærket tøj til prisen.
apr 2007
Følger: 68 Følgere: 68 Cykler: 6 Emner: 136 Svar: 1.275
Det har vist sig som fantastisk tøj, det ligger også i den mellem dyre klasse. Det skal siges jeg heller ikke har kørt i ret meget andet tøj, men jeg har haft det godt i Extreme. Flere pro hold kører også med dette.
Nu går vi over til Craft.
Vi har fået en god aftale i hus. Det er topkvalitet! Der er også tøj for ca. 4000 kroner, men jeg kan vende til bage når jeg får prøvet det.
Det vigtigste er at du kan sidde og okse i tøjet i mange timer i træk uden noget sover kradser eller blafrer. Jeg kan godt sige god for Xtreme´s topmodel. Nu må vi se om Craft kan være med -team leopard trek og radioshack mener det i hvertfald hvor rytterne har nedlagt veto og vil have Craft.
apr 2007
apr 2007
Hvilket cykeltøj til en god pris?