{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.829 visninger | Oprettet:

Hvilket cykeltøj til en god pris? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og have investeret i noget cykeltøj til cykling på racer cykel. Jeg har intet og ved umiddelbart ikke hvad jeg skal bruge.

Jeg ved ikke noget som helst om det og er fuldstændig ligeglad med hvilket mærke det er bare kvaliteten er i orden. Og ja jeg ved godt at pris og kvalitet ofte følges ad, men der er også undtagelser, specielt hvis man kommer over i mærkevarer.

Så et bud på en butik eller et mærke som leverer god kvalitet til en fornuftig pris ville jeg blive meget glad for, måske også lidt info om hvad jeg skal bruge af udstyr udover cykelshorts, t-shirt og handsker.

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket cykeltøj til en god pris?
  • #1   21. feb 2012 DHB fra Wiggle, super lækkert tøj til rigtig gode priser

• #2   21. feb 2012 Jeg har prøvet specialized og campagnolo bukser. Jeg bruger kun mine specialized som 2. par, da jeg synes campagnolo'erne er meget bedre, de sidder bedre på mig og puden er langt bedre og lidt mere blød/kraftig. Så campagnolo kan jeg anbefale, de er nok en mellemting prismæssigt, men kvalitet er i top synes jeg. Køre også med campagnolo cykeltrøje som er rigtig god og i let materiale så man ikke rigtig mærker noget til den. Jeg har et vintersæt bestående af jakke og lange bukser fra nalini som også er okay.

• #4   22. feb 2012 Henrik - Jeg har kigget på det, det ser fornuftigt ud syntes jeg.

Kasper - Super, dem vil jeg lige kigge på, vil umiddelbart tro at shorts er den vigtigste ting.

Gianni - Det jeg forsøgte at udtrykke var at kvaliteten selvfølgelig skal være i orden, men at jeg vil ikke gå ud og købe tøj som en tour rytter.. Jeg vil have noget der passer til mit behov, det behøver hverken hedde noget bestemt eller være den sidste nye model. Det skal kunne lade sig gøre at finde.. smiley

• #5   22. feb 2012 Astral virker fonutigt, ikke det billigste, men absolut heller ikke det dyreste.

• #6   22. feb 2012 fusion mærket er bestemt os et kig værd... de bedste shorts jeg har prøvet og så er mærket dansk hvilket jo også er et plus...

• #7   22. feb 2012 Jeg har et sæt giordana som jeg er rigtig godt tilfreds med. Men kom ud og prøv noget, så du får noget der sidder godt

• #9   22. feb 2012 Jeg er super glad for mit sæt Santini.
    Derudover køre jeg også i Giodana samt Vangaard som også er udemærket tøj til prisen.

• #10   26. feb 2012 Vi har i de seneste 2 sæsoner kørt i Extreme:
    Det har vist sig som fantastisk tøj, det ligger også i den mellem dyre klasse. Det skal siges jeg heller ikke har kørt i ret meget andet tøj, men jeg har haft det godt i Extreme. Flere pro hold kører også med dette.
    Nu går vi over til Craft.
    Vi har fået en god aftale i hus. Det er topkvalitet! Der er også tøj for ca. 4000 kroner, men jeg kan vende til bage når jeg får prøvet det.
    Det vigtigste er at du kan sidde og okse i tøjet i mange timer i træk uden noget sover kradser eller blafrer. Jeg kan godt sige god for Xtreme´s topmodel. Nu må vi se om Craft kan være med -team leopard trek og radioshack mener det i hvertfald hvor rytterne har nedlagt veto og vil have Craft.

• #13   26. feb 2012 Søren og Gianni -nu glæder jeg mig til at leverandøren er klar med det nye design -vi kommer til at ligne BMC team lidt!:D -jeg synes ikke det gør noget

• #16   27. feb 2012 faktum er at Craft og Assos er det bedste tøj:)

Kommentér på:
Hvilket cykeltøj til en god pris?

Annonce