{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

vurdering af ksyrium sl. {{forumTopicSubject}}

Hej cg.

Jeg har drosslet ned på min cykling siden sommerferien og synes jeg har mere udstyr end hvad er nødvendigt. Desuden kunne jeg godt bruge lidt ekstra penge på kontoen i nær fremtid. smiley

..Jeg har et par ksyrium sl hjul. ca. 3 år gamle. de har kørt omkring 3500-5000 km. forhjulet har været skadet/skævt 2 gange og fået udskiftet en eger den ene gang. en ny rød er blevet sat i så der er 2 på forhjulet. Der er lidt slør i navet, men ellers kører det perfekt.

Baghjulet har aldrig været skadet og kører fint.

Hvad ville i tro sådan et vil kunne sælges for? Det er ikke sikkert jeg vil sælge, det er bare en overvejelse jeg har gjort mig.

Jeg regner ikke med at den bliver betragtet som en slagsannonce, men gør alligevel opmærksom på at det er det ikke!

På forhånd tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 1.200 kr.
  • Flyt af lofts/spisebordslampe samt maleri 550 kr.
  • Hækklipning 1.080 kr.
  • Opsætning af TV og samle en stigereol 700 kr.
  • Lugning af skrænt 700 kr.
  • Tv ophæng 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vurdering af ksyrium sl.
  • #1   28. feb 2012 Tror ikke du skal regne med det vilde... Personligt ville jeg ikke selv købe et hjul, der har været skadet, da fælgen højst sandsynligt er stresset mere end hvad det lige ser ud til... Og hvis der samtidig er slør i, skal det nok også have nye lejer... Hvis jeg stod i din situation havde jeg smidt dem på vinterraceren smiley

• #2   28. feb 2012 arrh, vinterracer.. ville nok bruge dem som reserveløbshjul, hvilket de er nu. smiley ..

• #3   28. feb 2012 Det er selvfølgelig også en mulighed smiley Jeg kender bare en, der stod i samme situation som dig, der valgte at smide dem på vinterraceren, da han ikke kunne få noget for at sælge dem og alligevel skulle bruge et par vinterhjul... Alternativet var at købe et billigt hjulsæt, men et nyt billigt hjulsæt kostede ca det samme, som han kunne få for dem, så vintercyklen blev bare lidt bedre kørende smiley

Kommentér på:
vurdering af ksyrium sl.

Annonce