{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nrplade bom, er der nogen der får bøder?
  • #2   3. mar 2012 Okay, hvad lyder den på?

• #3   3. mar 2012 Har gjort det rigtig mange gange uden og aldrig fået en bøde smiley

"Knock on wood" smiley

• #4   3. mar 2012 ja, det har jeg også, men ville gerne lige høre nogle flere ad...

• Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 16
    #8   4. mar 2012 Er det så forfærdentlig uoverskueligt, at overholde de regler der er påbudt i trafikken, at man bliver nødt til at spørge andre om råd?

Du ved, at bommen skal være der og sikkert også hvorfor. Jeg er sikker på, at en bom + rød nummerplade til enhver tid vil være billigere end bøden eller evt selvrisiko, fordi cyklen dækkede for bremselys!

• #9   4. mar 2012 Kasper: Overholder da de fleste regler, men ikke når jeg synes de er overflødige eller direkte åndssvage. Min ene cykel sidder relativt højt, og mine baglygter sidder lavt, så synes ikke jeg vil investere i en bom. Cyklen dækker hverken for bremselysene i siderne eller i toppen af bagruden.
    Ligesom min mtb ikke behøves ringklokke, reflekser for og bag eller i pedalerne, da jeg aldrig kører i trafikken.
    Jeg må jo så bare æde bøden (med et skævt smil), hvis jeg møder en magtliderlig betjent.

• #12   5. mar 2012 Den nummerplade koster dælme ikke mange basse-øre jeg mener jeg gav 125 kr eller sådan noget og bommen koster vel det samme (tror jeg)
    Dvs en udgift på 250 kr, hvorfor ikke bare betale de 250 og slippe for at skulle holde øje med om der køre "en af de hvide" bag dig hele tiden smiley

• #14   5. mar 2012 Søren E : Det var lige 15 grunde yderligere for at købe en ekstra plade smiley

• #16   21. maj 2012 Jeg synes det er helt okay at give bøder til dem der ikke kører med bomme! Selfølgelig kan man ikke lave regler alt efter hvad bil man har. Hvis du kører uden bom, og din cykel dækker for lyset, bliver man ret svær at se i mørket. Synes ikke betjentene er magtliderlige for at give en bøde for en regel der skal overholdes.
    Og som de andre siger. En bom koster INGEN ting. Hvis en bil påkører dig bagfra, og du ikke har nogen bom, og forsikringen ikke dækker har du selv 2 biler, og 2 cykler der skal erstattes.
    Bare min mening. smiley

• #17   21. maj 2012 Har intet problem med at få en bøde for noget der er ulovligt. Ville bare høre om det var noget politiet gik højt op i.

Jeg kører aldrig med cyklen bagpå mens det er mørkt. For det meste ryger forhjulet af, og så ind på bagsædet.

Så tror ærlig talt at jeg fortsætter med at køre uden bom, når jeg endelig bruger holderen bagpå.

• #18   21. maj 2012 Jakob P - My bad. Det lød bare lidt som om du synes det var en åndsvag regel. smiley

Kommentér på:
Nrplade bom, er der nogen der får bøder?

Annonce