{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Morten H
Morten H
Tilmeldt:
17. jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

FÆLGER.. I TVIVL.. {{forumTopicSubject}}

hejsa. Jeg har købt en racer cykel for ikke så langt tid siden (principia) tror jeg den hedder.. til 5000 kr. den var brugt og havde oprindelig kostede 12000 kr. Men nok om det.. Her igår var jeg offer til at begge mine dæk var taget af min cykel og det hele var smadret på min cykel stort set.. fandt faktisk alle delene + hjul. Og der var overraskene nok ingen store skader .. Men det ser ud som om mit ene hjul / er bøjet en smule.. Så jeg har været ude og kikke på nogen fede dæk.. De har noget med 700 et eller andet.. jeg har lagt et link her: http://www.cycleshop.dk/shop/rodi__airline_evo_sort-p-749.html?osCsid=b8c14f3635e18150b47996aa9b69df00 .. hvis det kan nå og være der.. Men min cykel serud til at have de samme "mål" hvis man kan kalde det det.. men, mit spørgsmål er her:
1. hvad betyder det her?
højprofil 831mm ?

2. er det en god fælge eller ej???

3. der stod derinde under "mulige valg" står der noget med "8/9" betyder det at det er til 8/9 gears systemer?? (har et 9 gears system)

jeg vil lige skrive mere hvis det er nødvendigt men
JEG ER NYBEGYNDER TIL RACER CYKEL SÅ FEJLBEDØM MIG IKKE PÅ DET GROVESTE.. TAK!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FÆLGER.. I TVIVL..
  • #1   17. jun 2007 Hej

    Jeg ville personligt ikke købe de hjul, arbejder ved en cykelhandler og vi har brugt en del rodi hjul af de billige men de holder sku ikke så længe, de bliver skæve og kan ikke rettes ordentligt fordi de har egerne på den måde.

    køb hellere dem her (link fjernet) dem bruger jeg selv som træningshjul og de køre sku godt og er meget stive


  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #2   17. jun 2007 hej igen kenneth og xd .. glad for jeres svar.. Tja, nu vil jeg lige prøve og se hvad kenneth har skrevet i sine kommentar og se mo den også er god (:
    Bøjer Egerne meget ?? de der strænge noget der sidder inde i hjulet? heh (: og hvordan vil det så forkomme smiley altså er det ved styrt eller generelt??

    og til XD ... den hjemmeside er MEGA mærkelig.. jeg skal logge ind VÆR gang jeg skal noget derinde...


  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #3   17. jun 2007 til kenneth igen.. Ja, synes også de var meget billige de fælger kom jeg lige i tanke om til den pris og sådan, er glad for at du er en der arbejder sådan et sted og kan fortælle meget om dem (:

Kommentér på:
FÆLGER.. I TVIVL..

Annonce