{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.686 visninger | Oprettet:

Ny racer = Scott Foil 20? {{forumTopicSubject}}

Hey drenge og piger!

Jeg fik nolet min Bianchi for lidt tid siden, så nu er det tid til en ny racer. Jeg fik tilbudt en 2012 Scott Foil 20 til 2500€ i går da jeg var i en cykelbiks her i München. Prøvede også en Cannondale Super Six, men her er jeg mest til Scott.

Finder jeg noget bedre til prisen? Er på jagt efter interne kabler og lidt aero, max 3000€. Jeg er helt overbevist om at Foil'en er en god cykel, vil bare høre om jeg overser et oplagt valg.

Håber i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny racer = Scott Foil 20?
  • #1   11. mar 2012 Det lyder nu ikke så tosset med den foil;)

  • #2   12. mar 2012 Den er absolut glimrende! Jeg kører i hvert fald lettere igennem modvind nu smiley

  • #3   12. mar 2012 Alternativer kunne være bygge en cykel op baseret på noget Cervelo S2 eller Boardman Air 9.8.

    Dog er jeg personligt helt vild med Scott Foil udseensmæssigt. Har aldrig prøvet at køre på en. Men skulle jeg skifte min Cannondale SuperSix ud lige nu, kunne jeg være meget fristet til at skifte den ud med en Scott Foil.

    Cervelo S2 er jeg ikke fan af udseensmæssigt, men det er et alternativ.


  • #4   12. mar 2012 Tak for svarene allesammen. Jeg tænker også at det er et godt køb, men skal jo lige være sikker. Derfor skal jeg også lige rundt og kigge i et par andre butikker hernede smiley

    Hvis du har nogle links Jakob, må du gerne poste dem smiley


  • #5   12. mar 2012 Finishen er i hvert fald solid vil jeg sige. Jeg har godt nok "kun" en Foil 40-ramme, (kun farven er forskellen) men har set en 20'er, og den er mindst lige så flot i finishen. Rammen er også en del stivere end den Scott Speedster S20 jeg har. Du vil i hvert fald ikke fortryde det, hvis du købte en Foil smiley

Kommentér på:
Ny racer = Scott Foil 20?

Annonce