{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.444 visninger | Oprettet:

Panaracer Fire XC Pro mtb dæk {{forumTopicSubject}}

halløj.

jeg tænkte jeg lige ville fortælle lidt om dette MTB dæk.

Jeg har monteret dem idag og kørt et par timer igennem alt fra asfalt, gursstier, mudder og rigtig god skovbund.

Dækket proformede rigtigt godt under alle forhold

jeg valgte at prøve og skifte fra swalbe rocket ron bare for at prøve noget andet og må sige er absulit ikke blevet skuffet på første tur.

Dækket føltes som om det rullede noget lettere og grebet på stigninger var helt i top.

det skal siges at jeg desvære kun havde en godt slidt
swalbe rocket ron i erndring til sammenligning hvilket nok ikke er helt fair.

en anden ting er at dækket i 2,1 er noget smaller ind et rocket ron i samme størelse.

så er der nogle der vil prøve et andet dæk er det absolut værd at prøve.

http://www.mtbr.com/cat/tires-and-wheels/tire/panaracer/fire-xc-pro/prd_353333_151crx.aspx


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panaracer Fire XC Pro mtb dæk
  • #1   21. mar 2012 jeg har dem i 2,4 og de er ret tunge og køre med hehe..

  • #2   22. mar 2012 de ser også vildt brede ud på din cykel smiley men det ser også meget fedt ud de må have super greb .

    jeg overvejede også den røde kant med holdt mig til all black.


  • #3   22. mar 2012 Nu ser jeg lige at dine ikke er Fire XC Pro men bare ffire xc, er det fordi det ikke er folde dæk?

  • #4   22. mar 2012 Må lige sige at jeg også har været rigtig glade for mine røde Fire XC gennem vinteren, som stod rigtig godt i sneen -så godt som et dæk uden pigger nu kan... Nu hvor skovbunden er kommet til syne og er blevet tør, oplever jeg virkelig hvad de kan, har aldrig prøvet at ligge så meget ned i svingene på en MTB som jeg gør med dem her! Men de larmer på landevejen og er ikke særlig kræftbesparene der, men det jo også i skoven de skal virke:D

  • #5   22. mar 2012 Jeg har netop også lige skiftet fra Schwalbe Racing Ralph til Panaracer fire XC og er også meget positivt overrasket, jeg lagde først mærke til dem pga. de farvede dæksler, men læste så relativt mange gode anmeldelser af dem, og fik dem så i julegave, men har ikke fået dem på før for nylig, desværre.

    De 3 ture det er blevet til med dem er jeg meget positiv, har altid været fint tilfreds med mine Racing Ralph men der er virkelig noget bid i dem her, har samme opfattelse som Daniel, de står virkelig fast i svingene, og ja de ruller ikke nær så godt på asfalt, men det er heller ikke der de hører hjemme som Daniel så rigtigt siger smiley


Kommentér på:
Panaracer Fire XC Pro mtb dæk

Annonce