{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.990 visninger | Oprettet:

Canyon rammestørrelser???? {{forumTopicSubject}}

Hey CG!

Sidder og lurer på Canyons hjemmeside og har besluttet meg for en Roadlite AL 6.0, men er i tvivl mht. rammestørrelsen. Eller det vil sige jeg er i tvivl ifh. til Canyons størrelser. "Normalt" kører jeg på str. 59-60 med hvad er det i Canyon str.? De opgiver str. i M-L-XL-XXL-XXXL. Jeg har prøvet deres opmåler ting på deres hjemmeside, men mener jeg skal have en str. M(56) det vil jeg umiddelbart mene er for lille. Jeg er 192 høj med skridtlængde på 84 og har været tilfreds med rammestr. ca. 59-60


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canyon rammestørrelser????
  • #1   25. mar 2012 Jeg passer en M (56), og jeg er 180 med 89-90 i skridtmål. Så jeg synes, at den lyder lidt lille til dig.

  • #2   25. mar 2012 Det var da nogle korte ben du har *GG* i forhold til din højde. (er du sikker på skridt højden???)
    Er ret sikker på en 56 er for lille til dig..Det kan godt være 56 passer dine ben længde 84, men den vil blive al al for kort i overrøret.

    Hvis man kigger på dine "gamle" racer her på CG (Wilier Escape) ser indtillinge fin ud, fin sadel højde og frempind. (set i forhold til at jeg ikke har set dig på cykel, vel at mærke.


  • #3   25. mar 2012 Vil også selv mene jeg skal have den der hedder xxl. Tror muligvis det er det der svarer til en str. 60/61 (Uden at vide det selvfølgelig)

    Men det var mere hvis der var folk der havde en Canyon der vidste noget om deres størrelser. Det kunne være lidt smart hvis de havde nogle geometri skemaer med mål på de forskellige størrelser på deres hjemmeside.



  • #4   25. mar 2012 Hvis du søger på Canyon hjemme side..under Roadlite kan du vælge ramme og Udstyr + geomatri..ca midt på siden... der kan du se mållen på rammen..

    Har du stadig din gamle ramme??? hvis du sidder godt på den ville jeg måle den og sammenline med Canyons..


  • #5   25. mar 2012 Tak for det. Lige hvad jeg søgte. Kunne bare ikke selv finde det smiley

Kommentér på:
Canyon rammestørrelser????

Annonce