{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.451 visninger | Oprettet:

Patrick M
Patrick M
Tilmeldt:
7. maj 2021
Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 3

Hamlet cykler {{forumTopicSubject}}

Jeg fik for år tilbage en gammel Hamlet cykel, af min onkel.
Da jeg ikke var så gammel på tidspunktet gjorde jeg det bedste jeg kunne for at gøre den pæn igen
Den havde på det tidspunkt lidt rust.
Jeg blev egentlig meget tilfreds senere flyttede jeg hjemmefra. min far havde for lidt plads i skuret og vurderede at cyklen ikke behøvede at stå inde, han stolte den bag skuret op i mod hækken.
Jeg fandt den for 3 uger siden frem, total rusten ja praktisk talt skrot.
Jeg fik dårlig samvittighed da min onkel i dag ikke længere er i blandt os, og her bestemte jeg mig for at lave den.
Og her efter mange mange timer med autosol, køb af anden cykel til reservedele samt en masse tanker om hvad mit slut resultat skulle være
Står jeg her, tilfreds tilbage, jeg er glad for resultatet.
Og Hamlet cyklen fra 1957, har fået et nyt liv.

Er der nogle af jer andre der har cykler som på en eller anden måde betyder noget for jer og som har en historie, så ville jeg elske at høre den
Mvh Patrick


Kommentarer på:  Hamlet cykler
  • #1   10. maj 2021 Fin cykel og god historie smiley

  • MUFI S
    MUFI S Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 13 Svar: 1
    #2   12. maj 2021 Den er sgu´flot.
    Mangler den ikke noget på forskærmen ?? Mener, uden at være sikker, at Hamlet havde figur-noget på forskærmen.


  • Patrick M
    Patrick M Tilmeldt:
    maj 2021

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 3
    #3   12. maj 2021 Hej MUFi mange tak 👍

    Det har du fuldstændig ret i 👍
    Ved dog ikke om det var på alle modeller
    Figurern er her på forskærmen vinklen gør det selvfølgelig lidt svær at se, men den er der 👍


    profilbillede
  • #4   13. maj 2021 Der var ikke mascot på skærmen på alle alle Hamlet cykler, vist nok kun på de senere 60'er modeller.
    Dejlig historie.
    Ja jeg har også en del cykler der betyder noget for mig, og som jeg gennem tiden har ofret mange dage på at vedligeholde og istandsætte. Men mine cykler står ikke ude, bag et skur mod en hæk. Det er bandlyst at gøre sådan, men det har du jo nok fundet ud af smiley
    Jeg har i dag over 120 cykler under tag, så jeg kan naturligvis ikke køre på alle, men nøjes med at have ca. 20 stk. kørende.


  • Patrick M
    Patrick M Tilmeldt:
    maj 2021

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 3
    #5   17. maj 2021 Hej supergrandpa

    Cyklen står nu indenfor.
    Er det nyre cykler du har eller er det nogle gamle nogle, eller er det en blandet landhandel :)👍


  • #6   18. maj 2021 Det er gamle cykler fra 1895-1990 + nogle special (eksperimental) cykler.


  • Patrick M
    Patrick M Tilmeldt:
    maj 2021

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 3
    #7   18. maj 2021 Det lyder meget spændende 👌

  • Jim M
    Jim M Tilmeldt:
    sep 2022

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   18. sep 2022 Hej Patrick
    Jeg købte en lignende Hamlet cykel fra lokal genbrug for 50 kroner. Jeg prøver at sætte den i stand. Jeg vil gerne høre, om du kan huske, om dækning af kranken på højre side havde en venstre eller en højre tråd. Jeg kæmper ved at få den løsnet.
    Fin cykel du har sat i stand.
    Mvh
    Jim Muller


Kommentér på:
Hamlet cykler

Annonce