{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.159 visninger | Oprettet:

Cykelsko - i tvivl om størrelse {{forumTopicSubject}}

Hej


Jeg har nu prøvet et par Mavic Xzellium cykelsko i str 44, de sidder tæt til som jeg jo vil mene cykelsko skal gøre, men når jeg står op i dem og dermed får vægt på føderne, uden klamper monteret, så udvider de sig en lille smule i siderne på den foreste del af skoen. Mit spørgsmål er så:

Er dette normalt for cykelsko, eller bør jeg tage en 44 2/3, med fare for at denne så bliver lidt for lang og jeg kommer til at rutche i skoen?


Og dette bliver måske ikke helt samme problem når der kommer klamper under og vægten ikke trykker det samme sted?


Er bare meget i tvivl og da det er et par dyre sko, ville jeg være ked af at have slidt hul i dem efter en måned.


Mvh Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykelsko - i tvivl om størrelse
  • #1   4. apr 2012 Syntes generalt at man skal købe cykelsko et nummer større end man normalt bruger.

  • #2   4. apr 2012 Nu er det bare sådan at både min MTB sko og mine gamle racer sko er samme str, men de er meget stivere i det end de her Mavic, så de kan slet ikke udvide sig, men man kunne da gå udfra at Mavic var lavet i sådan en kvalitet at det kunne holde til at give sig lidt.

Kommentér på:
Cykelsko - i tvivl om størrelse

Annonce