7.515 visninger
|
Oprettet:
avenue model?? {{forumTopicSubject}}
Jeg er forelsket i deres design, de er satme lækker. men kan ikke finde ud af hvilken model jeg skal have? spirit - broadway eller hvad der ellers er.
Jeg skal bruge den til at cykle på arbejde 1 km ca, små ture på 5-10km og ellers bare rundt i byen?
er det en spirit jeg er ude i? og er deres dæk som en racer, for de måtte gerne være lidt mere brede så den kunne bruges lidt mere alsidig, har dog en ganske fin mtb til det grove ved siden af.
Har selv lidt kig på en spirit xs4000
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 29 Svar: 63
http://cykelexperten.dk/cms/modules/shop/public_product_view.php?slang=1&path=14&id=5294
(link fjernet)
dec 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 93
Til det behov du beskriver er du da rigeligt dækket ind.
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 371
(link fjernet)
ville jeg nok tage. ud fra de 3 du har sat op.
rullebremser virker ganske fint til normalkørsel. hvor imod skivebremser kan komme til at larme hvis de bliver udsat for vand og varme. og så kun en 9 speed. da der er mindre vedligeholdelse ved kun en skifter.
dec 2011
Der er sågar folk, der køber B&O, Audi osv. udfra samme koncept..
jul 2009
http://www.billigcykel.dk/shop/avenue-spirit-xs-4000-2631p.html
dec 2011
Så hvad er der det konkret, der gør at Kenneth A. har set sig så sur på Avenue - udover at de samme/bedre komponenter kan fåes i en billigere pakke?
dec 2011
Svar: Fordi man synes Audi'en er federe eller måske bare har et bedre design.
QED - jeg synes sammenligningen og pointen er ret klar, men det skal vi ikke skændes om:-)
dec 2011
Men igen misser du fuldstændig pointen til fordel for at forsøge at skyde analogien ned. Det er et fuldstændig legitimt valg, hvis Rasmus N. fortrækker den dyrere løsning pga. af et, i Rasmus øjne godt design, fremfor en bedre pris/kvaltets-relation.
NB: Viden uden visdom er dobbelt dumhed...
dec 2011
Hvorom alting er - vi bliver næppe enige om hverken analogien eller Rasmus valg af cykel. Men det er forsåvidt også fløjtende indifferent, blot Rasmus får den cykel, der tænder ham: "Jeg er forelsket i deres design...."
jul 2009
jul 2009
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Svar: 104
jul 2009
avenue model??