{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.515 visninger | Oprettet:

avenue model?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er forelsket i deres design, de er satme lækker. men kan ikke finde ud af hvilken model jeg skal have? spirit - broadway eller hvad der ellers er.

Jeg skal bruge den til at cykle på arbejde 1 km ca, små ture på 5-10km og ellers bare rundt i byen?

er det en spirit jeg er ude i? og er deres dæk som en racer, for de måtte gerne være lidt mere brede så den kunne bruges lidt mere alsidig, har dog en ganske fin mtb til det grove ved siden af.

Har selv lidt kig på en spirit xs4000

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af opvaskemaskine 113.000 kr.
  • Skift håndvaskarmatur på badeværelse 70.000 kr.
  • Hjælp med at sætte op lamper 40.000 kr.
  • Reparation af to cykler 60.000 kr.
  • Installering af plombering (verifikationsmærke) ved elmåler/elskab 68.500 kr.
  • opsætning af TV på væg 80.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  avenue model??
  • Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 93
    #3   6. apr 2012 Hvis Avenue har netop det design, du tænder på, så køb den.
    Til det behov du beskriver er du da rigeligt dækket ind.

• #4   7. apr 2012 Avenue er da en fin by cykel.. og ang. dæk så skal du bare ha indlæg i. så skal du ikke tænke over punkteringer. og du skal ikke tænke over hvad kenneth siger. det er en ganske fin by cykel.

(link fjernet)

ville jeg nok tage. ud fra de 3 du har sat op.
    rullebremser virker ganske fint til normalkørsel. hvor imod skivebremser kan komme til at larme hvis de bliver udsat for vand og varme. og så kun en 9 speed. da der er mindre vedligeholdelse ved kun en skifter.

• Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    dec 2011

#6   7. apr 2012 @ Kenneth A: Men hvis han nu foretrækker designet på Avenue, hvorfor så ikke Guds Fred med det?

Der er sågar folk, der køber B&O, Audi osv. udfra samme koncept..

• #9   8. apr 2012 Så kan man snart lige så godt give det ekstra og få skærme, lås. Støttefod. Lygter. Og cykelcomputer med i prisen.

http://www.billigcykel.dk/shop/avenue-spirit-xs-4000-2631p.html

• Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    dec 2011

#12   8. apr 2012 Det er ikke alle, for hvem det er vigtigst at få flest/bedst/lettest mulige komponenter for de samme penge: I så fald ville alle vælge Skoda fremfor VW/Audi.
    Så hvad er der det konkret, der gør at Kenneth A. har set sig så sur på Avenue - udover at de samme/bedre komponenter kan fåes i en billigere pakke?

• Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    dec 2011

#14   8. apr 2012 For mig at se misser du jo netop pointen, idet du ikke kan se parallellen til VAG gennemførte brug af præcis de samme platforme/komponenter på tværs af Skoda, Seat, VW og Audi. Udover at være væsentligt bedre udstyret ab fabrik, så koster en Skoda Superb betydeligt mindre end en Audi A6. Så hvorfor dog vælge Audi'en..?

Svar: Fordi man synes Audi'en er federe eller måske bare har et bedre design.
    QED - jeg synes sammenligningen og pointen er ret klar, men det skal vi ikke skændes om:-)

• Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    dec 2011

#16   8. apr 2012 Det er næppe noget "alle ved", idet det er faktuelt forkert. Skoda har jo ganske ofte været de første på de nye VAG platforme, men det kan du jo selv læse op på, hvis du gerne vil konvertere dine formodninger til reel viden.:-)

Men igen misser du fuldstændig pointen til fordel for at forsøge at skyde analogien ned. Det er et fuldstændig legitimt valg, hvis Rasmus N. fortrækker den dyrere løsning pga. af et, i Rasmus øjne godt design, fremfor en bedre pris/kvaltets-relation.

NB: Viden uden visdom er dobbelt dumhed...

• Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    dec 2011

#18   8. apr 2012 Den sidste sætning var nu mere ment i pjatrøv end ondskab, men smiley'en manglede - beklager.

Hvorom alting er - vi bliver næppe enige om hverken analogien eller Rasmus valg af cykel. Men det er forsåvidt også fløjtende indifferent, blot Rasmus får den cykel, der tænder ham: "Jeg er forelsket i deres design...."

• #19   8. apr 2012 Lækker med en god debat, og kan sagtens følge jer. Man giver ekstra for designet, men jeg synes de er hammer lækker og til mit brug er det fint nok med udstyret, ved godt jeg kan købe en anden model og så med mere og bedre udstyr til de samme penge og måske mindre. Men nogle skal jo købe en avenue og i blandt dem er nok mig

• #21   8. apr 2012 Overgemt hva menes der lige med det??

• #22   8. apr 2012 Sidste års model / udgået model

• #23   8. apr 2012 Oki takker smiley

Kommentér på:
avenue model??

Annonce