{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Valg af langærmet cykel jersey {{forumTopicSubject}}

Hej,

Har en gammel Biemme langærmet jersey som trænger til at blive udskiftet. Trøjen skal anvendes i temp fra ca. 10-18 grader.
Har kigget lidt efter Castelli Aero Rain Lite Long Sleeve Jersey, pga. den skulle være temmelig vand resistent, men er bange for at vind + vand beskyttelses lagende gør at jeg koger over når tempoet bliver sat i vejret. Prisen gør at jeg er meget tilbageholdende, og er meget skeptisk på kvaliteten da de påstår den både er vind/vand resistent, 1600-1800kr for en trøje, jeg kan jo få 2 eller 3 trøjer i andre mærker.

Den eneste grund til jeg har kigget efter lige denne trøje er pga. vand resistensen ellers ville jeg nemlig ikke betale så meget for en trøje. Tænker derfor også om det ikke er bedre med en "normal" langærmet trøje uden vind/vand beskyttelse også få fat i en vest af en art til at tage med hvis det lige pludselig står ned i stænger.

Hvad er jeres erfaringer? Hvilke trøjer kan i anbefale? Max budget er helst omkring 1000kr, men kan strækkes til de 1500-1800kr, for langærmet jersey + en vest (vind/vand resistent) eller Castelli's rain lite jersey.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af langærmet cykel jersey
  • #1   11. maj 2012 Jeg kører med Castelli Managgia til vinterbrug - og selv om prisen er totalt ublu (250£) så er den klart alle pengene værd - det er den suverænt bedste jakke jeg nogensinde har prøvet - totalt vind- og vandtæt og stadig med fornuftig åndbarhed.

Jeg ville ikke anvende den i temperaturer over 10 grader, det bliver alt for varmt - hvis du er på udkig efter noget til 10-18 graders varme vil jeg klart pege på en vest og en langærmet svedtrøje, det er rigeligt til de temperaturer.

Jeg anvender selv en Giordana Technical Blend silverline og er rigtigt godt tilfreds med denne.

Kommentér på:
Valg af langærmet cykel jersey

Annonce