{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tv-ophæng skal bores op på væggen på til roterbar samsung tv, med brugervejledning 750 kr.
  • Ophængning persienner 640 kr.
  • Stikkontakt afbryder 1.000 kr.
  • Klippe eller beskære 16m hæk 1.300 kr.
  • Udskiftning af lampe 700 kr.
  • Beko tørre vaskemaskine kan ikke tændes 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på GPS og smartphone?
  • #1   15. jun 2012 hvis du skal bruge den til at tracke dine ture. så skal du ha en "rigtig" gps. da den er meget bedre. både batteritiden er bedre. Da det KUN er en gps. og ikke en smartphone. og nøjagtigheden stinker på telefoner, (taler dog kun ud fra egen synspunkt, Iphone 3gs og HTC et eller andet;) ). så helt sikkert men hvis du skal bruge den som navi, så kig efter en edge 705, der er en gang imellem nogen som har dem brugt til små 1500-2000 kr. og det virker altså godt...

• #2   15. jun 2012 ja smartphone vil jeg også mene er no go.

har brugt HTC desire iPhone 4 de sutter virkelig i forhold.

Jeg bruger selv en edge 500 da jeg ikke har behov for kort funktionen den er virkelig kanon.

• #3   15. jun 2012 Ok, lyder som om jeg beholder min gamle nokia, og må på udkig efter en garmin. Kan den bruges som bil-gps på sommerbilferien...?

• #4   15. jun 2012 Min erfaring er at f.eks endomondo på telefonen er ganske udemærket, men ikke kommer i nærheden af Garmins nøjagtighed mht tracking af distance og nøjagtigheden af ruten på kortet. Men kombinerer du din Endomondo app med en billig cykelcomputer til nøjagtigt at tracke den kørte distance er det ganske godt. Så retter du bare det kørte antal km på pc'en derhjemme.

Jeg endte dog tilsidst med at købe et brugt Garmin forerunner ur og har ikke set tilbage smiley

• #5   15. jun 2012 edge800 vil du sagtens kunne bruge i bilen.

• #6   15. jun 2012 Du skal nok bruge en cykel gps til cyklen og en bil gps til bilen..;) det virker nok bare bedre.:D

• #7   15. jun 2012 Du kan ikke bruge en Garmin beregnet til cykling/løb til bilkørsel. Slet ikke, her er du bedre tjent med en rigtig Garmin bil GPS, som kan fåes til 500 kr fra ny.

• #8   15. jun 2012 Mange tak for jeres svar.

Sidste spørgsmål : Garmin: Kræver det eksamen i pc, jeg er ikke lige til at sidde og nørde i timevis for at downloade, programmere osv....

• #10   15. jun 2012 Eksporterer til. .gpx, uploade.... jeg er allerede stået af. Er virkelig i tvivl om det er noget for mig, må ud at køre med nogle der har en gps...

• #13   15. jun 2012 Man kan ikke skære alle smartphones over en kam. Har selv en Garmin Asus nüvifone A50, og der fejler gps nøjagtigheden ihvertfald ikke noget. Den er så også lige så meget en gps navigator, som den er en mobiltelefon. Til tracking af cykelture bruger jeg et program der hedder Cardiotrainer. Det fungerer tilfredsstillende, og hvis jeg gentager en rute flere gange, rammer den altid distancen indenfor +-100m.

• #14   16. jun 2012 Tror en 705er er den rigtige for mig... Vil bare godt se lidt live-action, inden jeg bestemmer mig om gps er noget for mig.

Tak for jeres svar smiley

• #15   16. jun 2012 Der kommer snart en IOS 6 opdatering til iPhone, som er opgraderet med GPS under den indbyggede app "kort"

• #16   16. jun 2012 Mikkel : Den kan åbenbart det hele, til en billigere pris ????? Whats the catch?

• #18   16. jun 2012 Jeg har kørt med Garmin 705 og min iPhone4S med CycleMeter app'et. Forskellen på trackingen over 100km var nogle meter. Så vil bestemt mene det er muligt at bruge telefonen.

Dog vil jeg hælde til Garmin hvis pengene ikke betyder det store, da du får mere lir og langt bedre batterilevetid (hvis du cykler +150-200km løber din telefon tør ret nemt).

• #19   16. jun 2012 Jeg har samme erfaring som Kasper B ovenover.
    Over 102 km, var der 20 meters forskel med Endomondo mellem den, og min cykelcomputer. Det kommer meget an på ens telefon, ikke alle er bestemt lige gode til det med signaler. Men en Sony Xperia S er glimrende smiley

• #20   17. jun 2012 Alt efter behov kan en Smartphone bruges.

Jeg har selv brugt iPhone 4 over et halvt års tid med Endomondo. Og det har umiddelbart fungeret fint.
    Har ikke haft problemer med, at den har mistet signal i vintertiden.

Dog har jeg købt en Garmin 500 nu, så den glæder jeg mig til og sammenligne med.

• #21   27. jun 2012 Har idag købt en Garmin 705er, så må jeg se om det er noget der duer...

• #22   28. jun 2012 Jeg har en Garmin 110 til at tracke løb og cykling. Fint til mit behov, og koster under 1000 kr. Det kan anbefales, hvis man kun har behov for det basale.

Kommentér på:
Forskel på GPS og smartphone?

Annonce