{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.552 visninger | Oprettet:

Sports "Racer" cykel til stor mand {{forumTopicSubject}}

jeg skal ud og have mig en ny cykel jeg vil gerne have noget lidt "racer" agtigt da den mest skal bruget til motion



det jeg leder efter er
den skal helst have flat styr
den skal kunne holde til mig ca 130kg
maks 10000 kr


jeg har kigget lidt på de her cykler.

http://www.cykelrabat.dk/Hverdagscykler/Street+m.+udvendige+gear/Cube+-+Hyde+SL+H+'12.html

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sports "Racer" cykel til stor mand
  • #2   25. jun 2012 Hvor høj er du? Overvej at finde en med 700c hjul. En 29" som det hedder hvis det er den mountainbike agtige geometri du er mest til.

    ellers søg lidt på fitnessbikes, de er mere racer-agtige, som denne f.eks (bare et tilfældigt fund) http://www.billigcykel.dk/shop/giant-rapid-1-2373p.html


  • #3   25. jun 2012 Overvej også lige Avenue.. Kører kanon, lidt mere racefølelse end i en hybrid, uden man dog ligge så "dunken" klemmer (been there) smiley

  • #4   26. jun 2012 jeg er 183.

    jeg ha kigget på avenue men syntes ikke man får nok for pengene man betaler for designet og det e ikke så vigtigt hvordan cyklen ser ud bare den køre godt


  • #5   27. jun 2012 jeg har haft en snak med en kammerat der sagde jeg skulle finde noget med landevejs gear så det har jeg så gjort jeg fandt denne den er godt nok lidt over mit budget men den har alt det jeg leder efter jeg skal så bare høre om den kan holde til mig??? smiley

    (link fjernet)


  • #7   27. jun 2012 den skal afløse min scooter til og køre på arbejde de dage jeg ikke har bil og så som motionscykel men ja det er mange penge men så burde den også holde nogle år...
    og så er man nok lidt en gearjunkie og det er lige meget om det gælder cyklen eller det er blender i køkkenet (har 3) man må ikke gå ned på udstyr.


Kommentér på:
Sports "Racer" cykel til stor mand

Annonce