{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.637 visninger | Oprettet:

Århus mtb {{forumTopicSubject}}

Hej hej

Vil lige høre om der er noget af Jer herinde som køre i Marselis-skovene , hvor tit cykler i ? 2-3-4 gange om ugen ?

og hvordan ligger Jeres tider på de der 24-25 km

Min hurtigste tid derude er 1½time - og somregl 1.35 -1.40 alt efter vejr og vind .. vil gerne på 1.15 smiley , men er en gammel mand på 37 med for mange kg haha

Køre i alene eller i klub

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Århus mtb
  • #2   1. jul 2012 Hej.. Jeg kører i Åmk og vi kører jo 3 gange om ugen i marselis skovene.. ved ikk lige hvor hurtigt jeg kan køre den da jeg ikk har prøvet at tage tid endnu.. men ved nogle af de hurtigste i klubben kan køre den under 1 time.. vidst noget med 55 min eller sådan noget:D det ret kvikt:D

• #3   2. jul 2012 Nu kender jeg ikke ruten, men man skal da være noget af en raket hvis man skal kunne køre en MTB rute på 25 km på 55 min.

• #4   2. jul 2012 jamen man kan også holde højt tempo på en stor del af ruten..

• Purse !
    Purse ! Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
    #5   2. jul 2012 Hej folkens, lige en off topic, hvis nogen skulle have cyklet derude i fredags d.29/6 imellem klokken 16.00-19.00 og have fundet et par sorte fox dirtpaw handsker så hører jeg det gerne, da jeg fik smidt mine fra mig..

Vh. Jens

• #6   2. jul 2012 Ja Jonas - så bliver der trådt pænt i pedalerne , har en kammerat som også køre rigtig meget mtb og han gør det også omkring en time , han siger : Christian du skal "bare " står op i pedalerne " hele vejen ....... øhhhh av siger jeg bare

• #7   2. jul 2012 Kører sjældent den officielle rute, da den altid er så megasmadret og mudret, så hvorfor smadre den mere, når der findes så mange andre gode spor rundt omkring det officielle? smiley

• #8   3. jul 2012 Det lyder spændende , måske du endag skal være vejviser hvis du er frisk på det ?

• #9   3. jul 2012 ham jeg snakkede om der kunne køre den har lige kørt den idag hvor han tog tid.. 57.18 mine damer og herrer.. AV mine ben siger jeg bare.. så er der altså stram kæde hele vejen rundt.. men han er også A-rytter men alligevel..

• #10   3. jul 2012 køre da der ude. meget forskellig hvor meget.
    sol = racer
    Vind, regn, vinter= mtb

tid. 2011, 1 time og 7 min. 2012 1 time og 9 min. der er blevet lavet lidt om på ruten så måske derfor min tid er lidt langsommere. men vil gerne ned på ca 1 time og et par min. normale tider er 1 time og 12-15 min

• #11   3. jul 2012 Christian M: Du skriver bare smiley

• #14   4. jul 2012 den er meget tør i den nordlige del i skoven.. det er som regel nede i bunden i den sydlige del der tit er mudret:D men der bliver arbejdet på at lave et nyt spor et sted udenom noget af alt mudderet så glæd jer til det:D

Kommentér på:
Århus mtb

Annonce