{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Kasper C
Kasper C
Tilmeldt:
5. jan 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Leje af racer cykel ( Østlylland ) {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg ved godt at det er lidt et skud i tågen, men jeg står og skal bruge en racercykel til min gode ven i op mod en mdr´s tid...
Han er simpelthen i tvivl omkring om det er noget for ham, så det er derfor at han gerne vil leje en til at starte på...
Han er selvfølgelig villig til at betale for det, og også et depositum hvis det er nødvendigt...
Det behøver selvfølgelig ikke og være noget nyt og smart, men hvis nu at man har en gammel svend til at stå nede i kælderen, som alligevel ikke bliver brugt så vil det være helt fint... smiley
Jeg håber at der er en venlig sjæl derude et sted...

Med Venlig Hilsen
Kasper C


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje af racer cykel ( Østlylland )
  • #1   4. jul 2012 Jeg kommer fra Hobro, hvis det kan hjælpe? Han må meget gerne låne min Peugeot, men hvor lang tid ca? Cykler på arbejde hverdag, og er ikke så meget for at tage min dyre MTB, men jeg skal nok klare mig en uge eller 2 smiley

  • #2   4. jul 2012 Hovsa. Læste lige for hurtigt smiley Men en måned kan vi da nok også godt finde ud af smiley

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #3   4. jul 2012 Hej Kasper,
    Det er meget venligt af dig...
    Men kan se at du er 15 år, så vil du ikke lige snakke med dine forældre om det...
    Jeg vil jo ikke have at du får ballade... smiley

    ----------------------------------------------------------------

    Hvis der er andre venlige mennesker ( måske lidt tættere på ) så vil jeg også meget gerne hører fra jer... smiley


  • #4   4. jul 2012 Kasper C - Det skal de slet ikke blande sig i smiley Jeg har altid mors cykel jeg kan bruge til skole/arbejde smiley

    - Hvis i ikke finder andre muligheder er i velkommen til at skrive igen. Cyklen er ikke ret stor, en anelse for lille til mig, på 182. Det er langt fra heller ikke en helt ny cykel, men den virker som den skal smiley


  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #5   4. jul 2012 Det er helt fantastisk... smiley
    Hvad skal du have for det, og hvornår kan jeg kigge forbi??


  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #6   4. jul 2012 Det er helt fantastisk... smiley
    Hvad skal du have for det, og hvornår kan jeg kigge forbi??


  • #7   5. jul 2012 Kasper C - Det ved jeg ikke rigtig.. 150,-? smiley
    Også passer han på den! Dvs vasker den når den trænger, så snavns og skidt ikke ryger ind i lejerne, og giver den olie efter hver tur, alt efter hvor lange turene er? Mht. tidspunkt skal jeg nok lige finde ud af noget senere smiley


  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #8   5. jul 2012 Det er en deal... Men søndag kunne faktisk være en god dag??

Kommentér på:
Leje af racer cykel ( Østlylland )

Annonce