{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.334 visninger | Oprettet:

Info!!!! Cykelholder i LIDL {{forumTopicSubject}}

Hejsa har idag anskaffet mig denne cykelholder-til Vask og Reperationer:

(link fjernet)

Den er kanon og kan varmt anbefales. Og så koster den jo heller ikke det HELT vilde. Tilbudet gælder fra i dag af så skynd jer ud og hent en hvis i har brug for sådan en.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Info!!!! Cykelholder i LIDL
  • #1   5. jul 2012 Ps. Har lige smidt min cykel op herinde og den afventer. Så hvi i lige gad og kigge forbi og smid en stemme så den kan blive opretter herinde ville i være til stor hjælp.

På forhånd tak:)

• #2   5. jul 2012 Super med folk der lige har det overskud, til at smide sådanne Info op til alle os. Takker smiley

• #3   5. jul 2012 Købte en sidst de var på tilbud. Det er et rigtigt solidt stativ til en kanon pris...

• #4   5. jul 2012 Og det er præcis magen til det de har i Harald Nyborg hver dag til samme pris, det er dog sort/rødt i stedet for sort/blåt:-)

• Cikel manden
    Cikel manden Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Svar: 27
    #5   5. jul 2012 Skal lige siges det kun kan bære 30 kg MAX og den self ikke er lige så stabil som nogle af de dyre fra parktool ect. Som folk siger så er det den samme de har i Harald-skrald til de 249 bobs

• #6   5. jul 2012 Jeg købte selv en på sidste tilbud, og er klart imponeret over hvad man får for 250kr, eller 200kr som jeg gav sidst den var på tilbud.

Men den er ikke perfekt. "kloen" kan ikke nå omkring den øverste stand i mit stel, så jeg må sætte den om sadel pinden, som gør den hænger lidt skæv og vrider lidt i selve kloen.

Den er endelig "perfekt" bortset fra kloen. men på den anden side 200 - 250kr det så er det rigtig godt.

• #7   5. jul 2012 Og for at gøre det nemt.

Her er linket til Harald skrald:

http://www.harald-nyborg.dk/p6790/cykelmonteringsstander

• Cikel manden
    Cikel manden Tilmeldt:
    nov 2011

#8   5. jul 2012 Til Bech
    hmm vis den ikke kan nå "rundt om" det øverste rør har du nogle ekstrem tynde rør ! har selv en gammel everton racer med meget tynde stålrør og der er no problemo.
    Evt modifiser gribearmen lidt så den kan nå

• #9   5. jul 2012 @Shitty M:
    Tror han mener at hans overrør er for tykt smiley

• #10   5. jul 2012 Shitty M -> Som Bech nævner er det mig overrør. Det er på min Rivette F8 og det er ret kraftig, og heller ikke helt rundt. Men det virker om med og bruge sadel pinden.

Jeg har også denne model
    (link fjernet)
    Den syntes jeg endelig er beder, når det kommer til billige stativer, Dog passer den kun til min Hardtail og ikke min Fully. men cyklen står noget mere stabilt der i.

• Cikel manden
    Cikel manden Tilmeldt:
    nov 2011

#11   6. jul 2012 ahhh me so stupid! hehe

• #13   6. jul 2012 Jeg synes også den er ret god...er fuld tilfreds so fare

Kommentér på:
Info!!!! Cykelholder i LIDL

Annonce