{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Dele til ny cykel {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have mig en ny racer, og har valgt selv at sammensætte de forskellige dele. Det stel jeg har forelsket mig findes nemlig kun i én opsætning og den er jeg ikke interesseret i ( læs: den koster mere en jeg har lyst til at give for en racer :D) og så synes jeg egentlig det er fedt selv at have valgt det hele smiley Nå men jeg har valgt en Boardman Air 9.8 med komplet sram force gruppe, speedplay pedaler og spinergy stealth fcc hjulsæt. Sadlen bliver en fizik.

Mine spørgsmål er så: Jeg har valgt Enve styr og frempind fremfor new ultimate, begge i carbon er der nogen der har erfaringer med de to mærker som kan fortælle om enve rent faktisk er bedre, synes klart det er mere lirens men hvad med kvaliteten?
så vil jeg gerne have rotor på og vil høre om 3d er det rigtige valg ?

Og så må i endelig gerne komme med andre forslag og gode ideer smiley

Det skal også siges at jeg har fået en virkelig god pris på cyklen hos min lokale dealer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Samling af 12 ikea reoler med 24 låger 1.999 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dele til ny cykel
  • #1   15. jul 2012 Jeg kan ikke svarer på om Enve er bedre end New Ultimate. Men jeg køre selv med en Enve sadelpind uden setback (kan ses på min Cannondale). Jeg købte den egentligt fordi, jeg havde nogle knæsmerter og gerne ville lidt længere frem. Fik den heldigvis spritny til 500 kroner, for generelt syntes jeg ikke at den som sådan er 2000 kroner værd, som vejledende pris er. Dog syntes jeg det er en af de smukkeste sadelpinde og spændesystemet er meget enkelt. Dog skal den spændes virkeligt grundigt og gerne med nogle carbonpaste, for ellers har den en tendens til at begynde at vippe nedad. Isæt hvis man sætter sig langt frem på sadlen når man virkelig træder til. Komfortmæssigt er den ikke bedre end min Cannondale carbonsadelpind som kom med min cykel.

• #3   16. jul 2012 Sadelpinden jeg skal have er en der følger med stellet så det bliver ikke enve smiley
    Ang Rotor vil det så sige at jeg egentlig kan nøjes med at købe Q-ringene og så kan det ikke betale sig at købe kranksættet eller krankboks eller hvordan smiley

Kommentér på:
Dele til ny cykel

Annonce