{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste carbon hjul
  • #1   19. jul 2012 Lightweight verdens bedste hjulsæt i mine øjne!

  • #3   19. jul 2012 skal være til dæk og slange

  • #5   19. jul 2012 damn it, men kan folk mærke forskel på dæk/slange og lukkede ringe, fordel/ulemper ved hver, har ikke prøvet lukkede før

  • #7   19. jul 2012 Køb et sæt Reynolds RZR...tror ikke du finder meget bedre. - men det kommer lidt an på dit budget smiley


  • #8   19. jul 2012 har bare luret på ultra til fremtiden, ville bare hører om folks erfaring og hvad der var bedre:)

  • #9   19. jul 2012 ENVE Smart System smiley

  • #10   19. jul 2012 Mavic Cosmic Carbon SLR. De fedeste hjul til prisen.

  • #11   19. jul 2012 Mavic Cosmic carbon Slr. her lige købt et par, de køre rigtig godt, og ser mega onde ud!

  • #12   20. jul 2012 Hej Gon g.

    Det lyder som om du er blevet ramt af en carbon forelskelse. Campagnolo Bora Ultra two er helt sikkeret et flot hjulsæt, men jeg er helt sikker på det ikke er noget for dig.

    Hvis du virkelig bare vil have det bedste og er lige glad med prisen, så er der jo lidt forskellige mærker og modeller om budet. Men for at kunne give et bud så er det relevant at vide:
    Dæk og slange eller lukkede ringe. Det var vidst dæk og slange du ville have.
    Hvad er dit budget
    Skal det være holdbart (og servicerbar) eller bare let?
    Hvad skal sættet bruges til?

    Umiddelbart ville jeg nok kigge
    ENVE, hvis det skal være let, stærkt og noget du kan bruge "hver dag".
    skal det være lir, let og "race", så ville jeg kigge Lightweight enten standard eller obermayer clincher. De kan dog ikke serviceres som ENVE kan, tilgengæld er de meget liret og lette. Dog er de også nådestløst stive, så du kan virkelig mærke vejen..


  • #13   20. jul 2012 jesper s det lyder godt:) synes de er fede. behovet er ikke stort, da det bliver noget hygge cykling, har aldrig prøvet lukkede og ved ikke om jeg kan finde ud af at lave det, med at skifte ring og sådan. tænker bare, hvis du punktere så er man på røven?

    men vil da også kigge på de andre smiley

    tak tak:)


  • #14   21. jul 2012 Du skal afgjort holde dig fra lukkede ringe, hvis du ikke har en service vogn til at køre efter dig... Sådan en vittoria corsa evo ring koster 500kr og den er færdig når du punkterer.. Vittoria pit stop virker efter min egen erfaring kun med 33% sandsynlighed. Så ja, du skal have en mobiltelefon og en der gider hente dig når du punkterer.
    Du får praktisk talt ingen mærkbar forbedring i køreoplevelse ved at vælge f.eks lightweight m corsa evo ring i forhold til lightweight standard c (clincher) med latex slange eller evo slange og Corsa evo dæk.


  • #15   21. jul 2012 det var også lidt det jeg tænkte. med det er dyrt i længden og man skal have nogen med sig.

    men tak for hjælpen smiley


  • #16   21. jul 2012 Shimano dura ace c50.....det er vejen frem

Kommentér på:
bedste carbon hjul

Annonce