{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Johan F
Johan F
Tilmeldt:
26. jul 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Hjælp til køb af cykel. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er en 21 årig herre, der gerne ville erhverve sig en landevejs/racercykel.
Jeg er helt ny inden for området, så har set mig et budget på omkring 5000-7000. Brugt ville ikke gøre mig noget. Jeg er 182 cm høj.
Jeg har ingen forstand på udstyr så ved ikke noget omkring hvilket udstyr der er godt og dermed hvilken cykel er der god eller ej.

Er der nogen der kan hjælpe?
Give mig nogle gode råd eller evt komme med konkrete annoncer/bud på en cykel. (Udseende betyder dog noget for mig) smiley

Håber der er nogen der kan hjælpe mig? Jeg skal bruge cyklen om 2 uger da jeg skal cykle til skagen.

Mvh nybegynderen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af cykel.
  • #3   27. jul 2012 Stod selv i samme situation først i foråret, og havde et budget på stort set det samme.
    Var ved en forhandler og fik taget mål osv. og fik gode råd om den korrekte størrelse på stel, hvilke gear der er gode osv.

    Ville også købe brugt, men det endte med jeg købte en ny, som kostede lidt mere, og så udstyr ved siden af.

    Den beslutning er jeg super glad for, også når man tænker på garanti osv.





  • #4   27. jul 2012 Du skal huske at regne 1000 til 2000 kr oveni budgettet til diverse udstyr. Hjelm, pumpe osv. smiley

  • Johan F
    Johan F Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #5   27. jul 2012 Thomas m: Tror desværre ikke du sætter din cykel ned til 10.000 kr smiley

    Christoffer: Tak! Har en kammerat der er cykelrytter der også sagde at jeg mindst skulle have shimano 105. Synes bare ikke silkeborg har nogle ordentlige cykelbutikker der har det nødtvendige indenfor racercykler. Men måske er der i århus? ...

    Anders Ø: har også valgt at sætte min budget op til 10.000. hvilken cykel valgte du? Har selv tænk på en trek 1.5 eller 2.1, el. 2.3.

    C B: Ja også derfor jeg havde set på brugt, for der kan du være heldig at få en cykel hvor det hele er med smiley


  • #6   27. jul 2012 Jeg valgte den nye bianchi impulso 2012 model med 105 gear.

    Med udstyr kostede det mig lidt over 11000
    Men bestemt pengene værd.

    Det er en kanon begynder cykel


  • Johan F
    Johan F Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #8   28. jul 2012 Ja, men var i samtlige shops igår, og synes bare ikke rigtig der var den rigtige cykel. Men tror evt. jeg ville op til shaufuss cykler, da de vist er ret dygtige på det punkt. Har trods alt også været sponsor for Team Disigna køkken. smiley

    Er der nogen af jer der har erfaringer med Trek 1.5 ?


  • #9   28. jul 2012 har du været ved cykelhjørnet outlet ?

  • Johan F
    Johan F Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #10   28. jul 2012 nej hvor ligger det?
    Jeg har fået et tilbud på denne cykel til 10000 inkl hjul, hjelm og shianos dura ace top model (sko) ?
    Er der nogen der kan fortælle mig om dette er et fornuftigt køb ?


  • Johan F
    Johan F Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
  • #12   28. jul 2012 (link fjernet)

  • #13   28. jul 2012 Til jer fra silkeborg. Kan i anbefale nogle gode cykelruter her?
    Er lige flyttet til


  • #15   28. jul 2012 Tjek denne. godt køb.

    http://www.bikebuster.dk/detaljer/121137.html#


Kommentér på:
Hjælp til køb af cykel.

Annonce