{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.492 visninger | Oprettet:

Kenny A
Kenny A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

ombygning af kildemoes.. {{forumTopicSubject}}

Har en kildemoes cruiser cykel som jeg enlig er utrolig glad for..

dog er jeg gået hen og blevet godt grundig træt af den lave gearing og den sidde holdning man har på cykel..

så tænkte om ikke det var muligt at peppe gearingen lidt evt ved at udskifte den til en anden.. men er det muligt og er der i så fald nogen med lidt kyndi viden der kan vejlede...

og til dem der ikke kender modellen er det sådan en her
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ombygning af kildemoes..
  • Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    jul 2012

#2   27. jul 2012 simon p - tandhjulet bag på er allerede udskiftettil det mindste de kan sætte på..

• Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    jul 2012

#4   27. jul 2012 har lige talt med den lokale cykelforhandler.. og han siger at det eneste der måske kunne gøres vil væe at fjerne kædeskærmen og så sætte større klinge på... men han mente de muligvis ville kræve at man skulle skifte kranken...

• Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    jul 2012

#5   27. jul 2012 hvor besværligt ville det være at bygge udvendige gear på den ???

• #6   27. jul 2012 Tror ikke det ville kunne lade sig gøre. tror ikke du kan få udvendig bag skifter der kan monteres på det stel.

Tror heller ikke det ville kunne svare sig.

• Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    jul 2012

#7   27. jul 2012 Er det så muligt at skifte så man kun flere indvendige gear....

• #8   27. jul 2012 jeg ved ikke om det er muligt og smide en shimano Alfine Internal Gear Hub 11-speed på. og hvor meget der skal skiftes ud over den. men den alende koster 2500kr i tyskland. og skal der skiftes mere løber det hurtig op.

• Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    jul 2012

#9   27. jul 2012 Det er vel os bare et spørgsmål om hvor man vil ofre i forhold til at lave udvendig gear... eller er jeg gal på den...

• Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    jul 2012

#11   27. jul 2012 Simon p.. - cykler hverken med høj kadance eller i høje gear... den er sygt lav gearet.. min kæreste har en batavus diva som også er syv gearet... og hvis vi træder lige meget i pedallerne.. så kører hun fra mig allerede i 4-5 gear... det var faktisk det som gjorde jeg fandt ud af at den var så lavt gearet... forhandleren der solgte den til mig vidste hellere ikke det var så lavt...

• Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    jul 2012

#13   28. jul 2012 har talt med forhandleren omkring at sætt større klinge på.. og han mener det kommer til at koste mellem 9-1200kr minimum.. og de vil selvfølgelig ik garentere noget.. og tvivler bare på den cykel model vil være nem at sælge...

• #14   29. jul 2012 Jeg ville sætte den til salg og se tiden an.

Kommentér på:
ombygning af kildemoes..

Annonce