{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.022 visninger | Oprettet:

Så skal jeg ud og investere i en racer.! {{forumTopicSubject}}

Hej CG.

efter jeg har cykle en del mountain bike, bliver jeg nød til at have en racer nu, det er den første racer cykel jeg skal ud og købe. Syns bare det er svært at vælge smiley

håber at få noget hjæp herinde, jeg vil IKKE have brugt cykel.!
har 15000 kr og faldt over denne,

hvad syns i og i må meget gerne komme med andre forslag, bare ikke over de 15000 tak smiley

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skal jeg ud og investere i en racer.!
  • #1   29. jul 2012 I det prisleje ville jeg købe en alu ramme og udskifte hjulsættet. Det har jeg gjort Købt en cannondale caad10 og fik udskiftet hjulsættet i handlen et bedre sæt. Læs div test på nettet om caad10, den slår mange carbon rammer.

  • #2   29. jul 2012 okay tak fo hjælpen, gider du og linke til nogen forskellige cykler du kunne anbefalde, bare så man kunne kigge lidt smiley ?



  • #3   29. jul 2012 Jeg har selv købt denne for et par måneder siden:
    (link fjernet)

    12499kr og så får du en lækker ramme og en geargruppe der virker fornuftig og ikke bliver slidt op lige foreløbig.
    Så kan du altid skifte hjulsæt til foråret, når du har kørt et halvt års tid smiley
    Jeg har selv smidt et sæt Zipp 404 på og det kører rigtig lækkert, men også et dyrt hjulsæt.

    Det du skal lægge mest vægt på, ved valg af cykel, er rammen og hjulsættet.
    Om der sidder shimano Tiagra, 105 eller Ultegra, mærker du stort set ikke.
    Du mærker meget tydeligere, hvor stiv en ramme og hjulsæt er, i forhold til kraftoverførelse.


  • #4   29. jul 2012 Prøv at kigge i Tour Magazine, der har lige været en større test. Bikeradar er også et godt bud på review af cykler.

  • #5   29. jul 2012 Okay der vil jeg kigge, fladt også over denne her.! som sagt det er min første racer men heller ofre det mere og få en god for begyndelsen.!

    (link fjernet)


  • #6   29. jul 2012 Rigtig fin Scott, vælg noget med Compact kranksæt, du får næppe brug for et større kranksæt, medmindre du træder voldsomt hårdt?

    Og husk der kommer udsalg på mange cykler fra d. 1 august


  • #7   29. jul 2012 okay tak for hjælpen dennis, jeg venter lige til august og ser hvad der kommer af tilbud smiley kunne jo være man kunne få noget endnu bedre.!



  • #8   29. jul 2012 (link fjernet) + Et lettere hjulsæt
    http://www.bike-discount.de/shop/k1848/a70502/sl-1-0-ultegra.html
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    Rigtig fine cykler til en lige så god pris smiley


  • #9   29. jul 2012 Så lidt, det er jo allerede d. 1 august på onsdag, så ikke lang ventetid smiley

  • #10   29. jul 2012 køb en radon cykel fra bike-discount der får du sku meget cykel for pengene

  • #11   29. jul 2012 Enig med Kasper K. Hvis du vil have en topramme og en rigtig god geargruppe så find en Cannondale CAAD10 med Ultegra: (link fjernet) Den jeg linker til er godt nok en 2011 model, men eneste forskel fra 2011 til 2012 er farven. Der er ingen forskel i ramme eller komponenter.

    En anden mulighed kunne være en Canyon Ultimate AL 8.0 som også er en meget rost ramme. Canyon køre i øjeblikket tilbud på den i forbindelse med OL i London, så den kan erhverves med Ultegra til en meget fornuftig pris: http://www.canyon.com/_dk/roadbikes/bike.html?b=2505. Samtidig er hjulsæt og hjulsæt bedre end det du finder på CAAD10'eren.

    Andre muligheder kunne være Cannondale SuperSix carbonramme med Shimano 105. En rigtig fornuftig geargruppe, men her får du en fantastisk ramme. Og en ramme er trods alt vigtigere end geargruppen. Personligt synes jeg den største forskel på Shimano 105 og Ultegra er finishen. Ultegra er en tand pænere at kigge på. Teknisk mærker man ikke den store forskel på de to grupper.

    2013 cyklerne begynder snart at komme på markedet og det betyder at lagrene af 2012 og måske endda 2011 cykler skal realiseres og så kan der være nogle stærke tilbud at finde.


  • #12   29. jul 2012 Jeg ville finde en Cannondale Supr six med Shimano 105 fra 2011. Så har du en supercykel fra starten.

  • #13   29. jul 2012 / så er du kørende! Kåretsom årets cykel af stort engelsk cykelmagasin.(link fjernet)

  • #14   29. jul 2012 Jeg ville smide lidt flere penge og købe en:
    http://www.scott-sports.com/global/en/products/221876/foil-40/

    SUPER godt stel og en fin geargruppe - dog lidt tamme hjul, men de kan opgraderes når der er flere penge i kassen.


  • #15   29. jul 2012 Du skal da købe en Scott , toppen af poppen smiley

  • #17   29. jul 2012 Tusind tak for hjælpen alle sammen, jeg må ud og prøve de forskellige, og se hvad jeg syns er bedst af de cykler i har linkede til smiley

    Thomas, som sagt vil ikke købe brugt, ellers tak for tilbudet, har de forskellige ting mangler bare cyklen!


Kommentér på:
Så skal jeg ud og investere i en racer.!

Annonce