{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cannondale CAAD10 Ultegra - billigst?
  • #1   2. aug 2012 Overvej at købe 105 versionen og så opgrader den med bedre hjulsæt med det samme (som en del af handlen med bytte pris). Opgrader du til f.eks Mavic Ksyrium Elite, opnår du næsten samme vægt besparelse og ihvertfald en meget bedre vægt besparelse iforhold til geargruppen.

• #2   2. aug 2012 Cannondale tillader ikke at deres cykler sendes. De skal afhentes i en fysisk forretning, så medmindre du selv afhenter den i udlandet tror jeg det bliver et problem, selvom den måske kan findes billigere.

Jeg ville måske vente en anelse længere da de nye 2013 modeller snart kommer på markedet. Det betyder der sikkert kan være et godt tilbud at hente på en 2012 model. Der er ingen forskel på 2012 og 2013 udover lakeringen.

2013, Lakering 1
    (link fjernet)

2013, Lakering 2
    (link fjernet)

• #3   2. aug 2012 Kloge ord Kasper K

Men er det kun vægten der er forske på 105 og Ultegra?

Cyklen er alligevel 3000 billigere.

• #4   2. aug 2012 Og Kasper L : Så er det jo i hvert fald udelukket smiley

• #5   2. aug 2012 Forskellen på en CAAD10 med 105 og Ultegra er primært vægten. En CAAD10 med Shimano 105 kommer fuld Shimano 105 gruppe (sjovt nok), med undtagelse af kranksættet som er et FSA Gossamer Pro BB30. En CAAD10 med Shimano Ultegra kommer med et FSA SL-K Light BB30 kranksæt, som er lettere og med carbon-pedalarme. Funktionsmæssigt vil du næppe mærke den store forskel mellem 105 og Ultegra. Begge geargrupper fungere aldeles fint. Ultegra-gruppen er måske lidt pænere at kigge på mht. finishen. Men funktionsmæssigt er der ikke stor forskel. Du vil få mere ud af at tage en CAAD10 105 og så opgradere til et godt hjulsæt, som Kasper K også skriver.

Jeg har selv en Cannondale SuperSix med Shimano 105 og FSA Gossamer Pro BB30 kranksæt. Jeg skiftede det til et FSA SL-K Light BB30 da jeg fik en superpris på sådan et og jeg kan ikke mærke nogen forskel. Grunden til min opgradering på det punkt var udelukkende udseendet. Funktionsmæssigt kan jeg ikke mærke nogen forskel.

Kommentér på:
Cannondale CAAD10 Ultegra - billigst?

Annonce