{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.102 visninger | Oprettet:

Alternativ til energi gel ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har når jeg cykler flere timer ofte brugt energi gel som en god kilde til fornyet power. Men jeg kan simpelthen ikke længere få dem ned. Så søger et alternativ, der er nemt at optage og ikke fylder for meget. Hvad har i af erfaringer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ til energi gel ?
  • #1   13. aug 2012 En snickers i baglommen

• #2   13. aug 2012 Frugtstænger virker perfekt smiley

• #3   13. aug 2012 High5 Laver nogle tabletter du kan blande op med dit vand som giver god energi, fik en produktprøve og kunne godt mærke at jeg havde mere at give af..

Men som sagt, en snickers eller anden chokobar du godt kan lide sker der ikke noget ved at spise en enkelt af smiley

• Casper B
    Casper B Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 27
    #4   13. aug 2012 De der High5 Zero tabletter er det samme som alm energidrik, bare uden kalorier.

Alm High5 EnergySource må være det du søger. Hvis du laver en ordentlig % blanding og ellers supplerer med energibarer burde du få en fin effekt.

• #5   13. aug 2012 links?

• #6   13. aug 2012 N_K og Casper B: Det er sandt at High5 laver nogle tabletter (High5 Zero Electrolyte Tablets) MEN det har ikke noget med ''energi'' at gøre. Det er blot en drik til at forbrande flere kalorier dog under brug. Jeg kan godt forstå i bliver mislet da High5 ofte laver ''energi produkter'' det er bare ikke tilfældet i denne her sammenhæng.

Jonas J: Jeg bruger personligt en energi-bar eller som sagt et stykke cocolade, men i væskeform vil jeg anbefale noget energi drik som man selv blander op. Link: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=4208
    Dog kan saftvand eller vand og citus + sukker også virke fint. smiley God fornøjelse
    Mvh Marc S

• Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 53
    #7   14. aug 2012 Bonus spørgsmål (Sorry)
    Virker de der High5 Zero Electrolyte Tablets, eller er det noget fis? smiley

• #8   14. aug 2012 Marc C

Der er flere forskellige Zero tabletter jo, troede også i første omgang at det var for at forbrændere flere kalorier, men så fik min far en vareprøve og der var noget energi i - hvad det var skal jeg ikke kunne sige..

• #9   14. aug 2012 Jeg har ofte brugt figenstænger med forskellig smag. Ellers er der et hav af opskrifter på energibarer du selv kan lave på nettet.

• #10   14. aug 2012 squeezy laver en lille pose vingummi, nå man har ædt de 15 der er i posen svarer det til to gel

• #11   16. aug 2012 en til to kopper kaffe. Der er 33ml koffien i en red bull og 120 i en kop sort kaffe.

Gryderboller med 3 stykker chokolade som jeg pakker i sølvpapir og trykker den flad som en pandekage. Denne gryderboller æder jeg typisk en af i timen og den giver mig energi/kulhrydrater samt psykologisk effekt om at jeg har indtaget energi og mad.
    Har aldrig ædt en gel eller protien bar. trods 80 km trænings ture 2 gange om ugen og 8-12 timers hygge løb.

Kommentér på:
Alternativ til energi gel ?

Annonce