{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.636 visninger | Oprettet:

hjælp til at købe cykeltøj. {{forumTopicSubject}}

for 1,5 år siden, ville jeg begynde at spinne. vejer 140 kg. og kom ikke i gang alligevel. blev til 2 gange, før jeg følte mig latterliggjort.

MEN jeg købte noget tøj i en butik på Nørre Voldgade københavn
NU kunne jeg ikke finde butikken, og ved ikke om de er flyttet.
MEN jeg er begyndt at træne på vej, på en cykel, en god ven fik mig i gang, og det går ganske godt. MEN det ene sæt tøj er jo ikke nok. SÅ mit problem er at bukserne er ROGELLI Sportswear 4XL med seler og min tshirt er AITOS sportswear 5XL.......

Jeg har kigget på Google, Ebay m.m. for at finde det, men det er ikke lige lykkedes mig.

har kun cyklet 2 uger, men med en god cykel (Cube) og det rette udstyr, har jeg fundet mig godt til rette, er gået på 14 dage fra 7km, og helt færdig, til at regne med at køre 30 km om lidt! MEN skal som sagt bruge ekstra tøj.... MEN i min størelse, hvor finder man det? skal bruge et par shorts med seler mere, og en tshirt mere, en vindtæt/vandtæt jakke..

Jeg skal cykle til/fra job hver dag (solgte bilen i forgårds, så erdet ikke muligt, at falde tilbage i vanen smiley ) samt træne 3 gange om ugen er målet, efter job!

/Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af sengegavl og 3 billeder 500 kr.
  • Install lighting fixtures and mirror 1.200 kr.
  • Sætte lamper op 450 kr.
  • Rengøring badeværelse 450 kr.
  • Help Build ikea pax / fix screws 1.000 kr.
  • Rest Glostrup 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til at købe cykeltøj.
  • Sune B
    Sune B Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 50
    #1   21. aug 2012 http://www.cykelsportnord.dk

Her kan du finde trøjer og bukser op til 7x XL

Mvh Sune Bærentsen

• #2   21. aug 2012 Prøv denne side, http://www.cykelpartner.dk
    Rigtig gode priser i næsten alle str ;0)

Vh

• #3   21. aug 2012 super, det vil jeg kigge på. takker..
    Men er der ikke nogen der kender en butik, hvor man kan prøve tingene? (stadig billig)

• #4   21. aug 2012 Hej Jesper.

Alle cykelhandler der sælger Xtreme cykeltøj kan i hvertfald skaffe dig noget.

Der er både nogle trøjer og bukser op til 5XL. Og de laver også cykelregnjakker op til 7XL.

• #5   21. aug 2012 Hej Jesper.. Jeg vil bare lige sige: respekt!!!

• #6   21. aug 2012 Tak for det Brian, det vil jeg undersøge nærmere.

Tak Steffen, er svært selvtilfreds lige nu!
    Tog 30 KM i dag med et gennemsnit på 22 kmt. inklusiv rolig opvarmning. er ret overrasket over at det faktisk er så nemt! (lyder underligt, jeg ved det godt smiley )
    SÅ slappetur i morgen, og cykel igen i overmorgen! smiley

• #7   21. aug 2012 Ja, kæmpe skulderklap, tommel op og respekt herfra! smiley

• #8   22. aug 2012 Cykel partner, har jeg ikke fundet noget på smiley
    og de andre er lidt dyere end hvad jefg gav sidst smiley
    fik shorts med sele, og 2 tshirts for 500 (godt tilbud, I KNOW:-)

Jo tak Rasmus

• #9   22. aug 2012 all4bike.dk var billigere, men svært med deres trustpilot anmeldelser?

MEN nettosport, ser ud til at have det til gode priser, så må en tur forbi deres butik!
    (ser det ud til!)

• K N
    K N Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Svar: 10
    #10   22. aug 2012 Med cykelbukser skal du ikke kigge på pris, men kvalitet. Et par gode cykelbukser koster nemt fra 700 kr når de er på tilbud, så glem discount bukserne, du får hvad du betaler for.

• #11   22. aug 2012 Men jeg har jo discount bukser nu, og er meget tilfreds med dem. smiley

• #12   22. aug 2012 Det er bare rigtigt fedt af dig at du er kommet igang og gør noget ved det, stærkt af dig! Og hvis du holder ved, bliver det med garanti det bedste du nogensinde har gjort for dig selv.

Keep up the work!

• K N
    K N Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Svar: 10
    #14   22. aug 2012 Super at du er kommet godt igang, men tro mig, lige pludselig bruger du flere og flere timer på cyklen, og så får du brug for bukser med en god pude.

• #15   22. aug 2012 Jeg takker for den uventede opbakning.
    (uventede, forstået som ikke noget jeg forventede, men er glad for det!)
    Jeg tager det med kvaliteten til efterretning! men går efter billigt i starten, og lytter til min krop, og ikke mindst min røv :-D.. om nødvendigt må jeg skifte kvalitet. MEN håbert at være i færre x'er til den tid = større udbud!
    men nu må vi se!
    Planen er utvetydig. og jeg skal jo til og fra arbejde dagligt, så der er kun en vej smiley

• jan n
    jan n Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 52
    #16   24. aug 2012 Nettosport er som andre siger den butik du leder efter. Ligger ved nørreport til højre & parralelt for købmagergade/"strøget". De har store str. (er selv på de 125-130 kg) men ring i forvejen og bestil tøj til prøvning. det er begrænset hvilke modeller jakker de har liggende i store str de gange jeg har kigget forbi

• #17   24. aug 2012 ok, takker smiley ringer straksm og tager der ind mandag!

Kommentér på:
hjælp til at købe cykeltøj.

Annonce