{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Castrup E
Castrup E
Tilmeldt:
29. jul 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10

Nye dæk. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Jeg har for kort tid siden købt en Cube Peloton Race cykel med Schwalbe Ultremo ZX.

Idag var jeg så så uheldig at der kom et glasskår op i dækket og jeg punkterede derfor.

Er der nogen der har erfaringer med kevlar indlæg?
Og bør jeg skifte hele dækket efter sådan en punktering?

Er der andre dæk der kan anbefales men i en prisklasse under 500 kr pr dæk? (helst billigere)

Mvh Engell


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye dæk.
  • #1   26. aug 2012 Continental Grand Prix 4000S - Et fabelagtigt dæk. Kan fås til omkring 200,- hos Rose versand.

  • Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 95
    #2   26. aug 2012 Køb et lidt billigere dæk og smid 30 ml Stans i dem. Problem sortid!

  • Castrup E
    Castrup E Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #3   27. aug 2012 Kleen - du må meget undskylde min uvidenhed. Stans? Er det det der flydende man kan fylde i sine slanger i tilfælde af punktering? Og hvordan er det at køre med/ deltage i konkurrencer med i længden?

    Allan - jo havde kigget lidt på dem faktisk.


  • Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 95
    #4   27. aug 2012 Præcis - jeg har ikke oplevet en punktering siden:-)
    Konkurrence har jeg aldrig gjort i, men jeg har aldrig bemærket væskens tilstedeværelse, idet vædsken tilsyneladende adlyder tyngdekraften og lægger sig i bunden af dækket...:-)


  • Castrup E
    Castrup E Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #5   27. aug 2012 Ok, ja for jeg erhvervede mig cyklen for at deltage i mini-triathlons til at starte med og måske triathlons her næste år (2013) så vil helst ikke have noget der påvirker negativt smiley

  • Castrup E
    Castrup E Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #6   27. aug 2012 Hvad er forskellen på Continental Grand Prix 4000 og Continental Grand Prix 4000S?

  • #7   27. aug 2012 4000S er nyere og har lavere rullemodstand, samt bedre greb i både tørt og især i regnvejr. Nok det bedste dæk du kan få smiley

Kommentér på:
Nye dæk.

Annonce