{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.272 visninger | Oprettet:

Canyon MTB 7.9 29" - kan den afhentes i Randers...? {{forumTopicSubject}}

Hej, er brændt varm på denne model fra Canyon. Den er sat ned til 1200 euro på den tyske side, men har nu set at de også har en afdeling i Randers og en Dk side, men her koster den 400 kr. Mere, og fragtprisen den samme...kan man afhente i Randers...?
Skal man ikke vælge en str. Xl, når man er 196 høj...?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canyon MTB 7.9 29" - kan den afhentes i Randers...?
  • #1   2. sep 2012 Jeg ville nok vælge en du er så høj.

• #2   2. sep 2012 Mener ikke du kan afhente selv, synes jeg de skriver på deres hjemmeside. Jeg har selv lige modtaget netop samme model i sidste uge og har haft den i marselis skoven 2 gange, den køre helt fantastisk smiley
    Jeg er 186 ca og har købt en large, den passer mig rigtig godt. En fyr på 190 ville nok også kunne passe en Large men 196 er nok lige på grænsen ville jeg mene. smiley

• #3   2. sep 2012 Hej Kasper, det lyder godt, så bestiller jeg den i Xl, er det nent nok at samle, og er gearene justeret...? Den er 400 kr billigere på den tyske side, og fragten den samme, hvor bestilte du din og til hvilken pris...?

• #4   2. sep 2012 Der er nogen moms regler om gør at du skal betale dansk moms i stedet for tysk moms. Så når du indtaster adresse i bestillingen, så bliver den tyske pris rettet til så den er det samme som den danske pris. smiley
    Mim ven har sådan en 7.9'er. Og den er han jævnt godt tilfreds med.

• #5   2. sep 2012 Da jeg fik min Canyon kørte gear som de skulle der var vel (så vidt jeg lige husker) stort set kun forhjulet som skulle monteres...
    Måske også styret jeg kan ikke lige huske om det var monteret.....

• #6   3. sep 2012 Du skal selv bare sætte for og baghjul på smiley Gear er justeret og klar til brug. Du skal selv indstille og putte luft i gaflen, der medfølger en gaffelpumpe. smiley Tror det er rigtig som Anders siger. Kan faktisk ikke huske det, men bestilte den til den pris den står på på den danske side og så kommer der ca en 400 kr oveni for forsendelse og den der kasse smiley

Kommentér på:
Canyon MTB 7.9 29" - kan den afhentes i Randers...?

Annonce