hvis uheldet er ude ..tyveri {{forumTopicSubject}}
Jeg havde ikke lige tænkt på at købe en lås, før min mekaniker nævnte det for noget tid siden , nok pga at jeg stort set altid tager min cykel med op i lejligheden ..
men så efter et par timer i skoven i går havde jeg lige noget ekstra arbejde, som jeg så ofte har , og køre direkte på job - her hænger cyklen jo så på bilen indtil jeg er færdig , ca en times tid .. jeg har ikke mulighed for at tage den med ind , men dækker min forsikring hvis du den forsvinder fra cykelholderen, låst med den almindelige godkendte Basta lås ..
Pt kan jeg godt gå og holde lidt øje med den , men om en lille måned så er der sku ved at være mørkt og der er ikke lys på p pladsen
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Cykler: 7 Emner: 18 Svar: 238
Jeg selv låser altid mine cykler med en stor MC kæde, selvom de står låst inde i mit aflåste kælderrum.
Det er ikke til at have noget i fred mere.!
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 60 Svar: 1.105
Men nej, det er ikke til at have noget som helst i fred!
apr 2012
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 53
jan 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Cykler: 1 Emner: 99 Svar: 486
jul 2012
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 59 Svar: 1.334
jan 2012
at cyklens stelnr. kan oplyses,
- at cyklen var aflåst med en lås, der er godkendt af Dansk Varefakta Nævn og
- at låsebevis haves.
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 4 Emner: 4 Svar: 50
De mener lige nu ikke at jeg kan bevise at det rent faktisk er min cykel, der er blevet stjålet, da jeg ikke kan fremskaffe de originale købspapirer.
Der er mange andre måder jeg kan bevise at det er min cykel, som er væk, men det har de endnu ikke kunnet tage stilling til.
Så det er bare en dejlig oplevelse, oven i at jeg virkelig mangler min cykel!
jan 2012
hvis uheldet er ude ..tyveri