{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

hvis uheldet er ude ..tyveri {{forumTopicSubject}}

Jeg havde ikke lige tænkt på at købe en lås, før min mekaniker nævnte det for noget tid siden , nok pga at jeg stort set altid tager min cykel med op i lejligheden ..

men så efter et par timer i skoven i går havde jeg lige noget ekstra arbejde, som jeg så ofte har , og køre direkte på job - her hænger cyklen jo så på bilen indtil jeg er færdig , ca en times tid .. jeg har ikke mulighed for at tage den med ind , men dækker min forsikring hvis du den forsvinder fra cykelholderen, låst med den almindelige godkendte Basta lås ..

Pt kan jeg godt gå og holde lidt øje med den , men om en lille måned så er der sku ved at være mørkt og der er ikke lys på p pladsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af ikea skydedør 1.500 kr.
  • Lækkende WC 1.230 kr.
  • Hjælp til ukrudt 2.250 kr.
  • Rengøring af 152 m² hjem 500 kr.
  • Opvasker 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvis uheldet er ude ..tyveri
  • #1   19. sep 2012 Ja. Den forsikrings godkendte lås er tilstrækkeligt.

Jeg selv låser altid mine cykler med en stor MC kæde, selvom de står låst inde i mit aflåste kælderrum.

Det er ikke til at have noget i fred mere.! smiley

• #2   19. sep 2012 Kommer an på din forsikring, nogle selskaber kræver en forsikrings godkendt lås OG et låst rum, andre kræver bare låsen..

Men nej, det er ikke til at have noget som helst i fred!

• Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 53
    #3   19. sep 2012 Jeg har lige fået refunderet pengene for min cykel, som stod på en togstation smiley

• #4   19. sep 2012 Okay tak tak tror jeg er forsikret helt almindeligt ved ALKA

• #5   19. sep 2012 Læs dine forsikrings papire eller ring til dem, hvad der er godt nok i et selskab er ikke altid i et andet. Og hvis du ikke har lavet en special forsikring på din cykel dækker alka kun op til 10800 kr.

• #6   20. sep 2012 Nå nu har jeg snakket med ALKA , og rigtig nok så er en standart forsikring hos den på 10800 , min er på 21600,- hvis man ellers har de 3 ting her i orden , og det har jeg smiley så nu kan jeg roligt sove ..

at cyklens stelnr. kan oplyses,

- at cyklen var aflåst med en lås, der er godkendt af Dansk Varefakta Nævn og

- at låsebevis haves.

• #7   20. sep 2012 Det samme står i Trygs papirer, men jeg bøvler med dem lige nu, selvom jeg har de ting de nævner jeg skal bruge for at have et gyldigt krav.

De mener lige nu ikke at jeg kan bevise at det rent faktisk er min cykel, der er blevet stjålet, da jeg ikke kan fremskaffe de originale købspapirer.
    Der er mange andre måder jeg kan bevise at det er min cykel, som er væk, men det har de endnu ikke kunnet tage stilling til.

Så det er bare en dejlig oplevelse, oven i at jeg virkelig mangler min cykel!

• #8   21. sep 2012 okay det lyder ikke nemt smiley

Kommentér på:
hvis uheldet er ude ..tyveri

Annonce