{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.878 visninger | Oprettet:

stjålet Specialized HTC Highroad shiv efterlysning {{forumTopicSubject}}

hej cg mine elsket cykler er blevet stjålet hvis der er nogen der ser en Specialized HTC Highroad shiv og min giant tcr om bygget så den køre med di2 så kontakt mig gerne...

ved ikke lige hvad jeg skal sige lige nu er pisse sur over at folk ikke bare kan lade andres ting være!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stjålet Specialized HTC Highroad shiv efterlysning
  • #1   21. sep 2012 hold øje med Dba smiley

• #2   21. sep 2012 Sur røv ;0( Hvilken lands del snakker vi om !!

• #3   21. sep 2012 Østjylland byen jeg kommer fra hedder løsning ligger mellem Horsens og vejle

• #5   21. sep 2012 det er dem her der er snakke om yderlige info inde på min profil !

profilbillede
  • #6   21. sep 2012 det er kun en 2-3 uger siden jeg har pillet dem af dba. for jeg ikke var hjemme

• #7   21. sep 2012 Lille trick, der har virket for andre.
    indryk annonce hvor du ønsker at købe en Specialized HTC
    Hvis prisen er lav nok, så helst en Specialized HTC Highroad shiv
    EVT. fra en andens DBA account! (så man ikke kan regne ud det er dig!)
    og håb på en henvendelse........

Ud over det, så bliver ubehageligt mange cykler, fjernet helt fra DK, især de dyre smiley

• #8   21. sep 2012 Tyder på der er nogen på spil i det område, en af dem jeg cykler med, har lige fået nappet hans 29'er c'dale flash carbon og en trek madone et eller andet, fra hans bopæl i Hedensted.

Desværre også et "dba" tyveri, man ska desværre til at være ekstremt påpasselig.

• #9   21. sep 2012 Det er pisse træls at folk ikke kan lade tingene være. Fik også selv nuppet min cannondale mtb i går formiddags, hjemme fra min bopæl. smiley Bor også lidt uden for Vejle.

• alex L
    alex L Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #10   21. sep 2012 GPS tracker og et BAT.. så ellers igang.. hvis jeg nogen sinde får en så dyr cykel så ryger der GPS tracker i den... Jeg var også overrasket over hvor afslappet folk var med deres dyre cykler til et cykelløb jeg var til. Jeg kunne ha løbet med mange fede cykler ind i min bil uden nogen havde opdaget noget..

Jeg håber du finder dine cykler.. drop politiet.. i så danne sager er selvtægt vejen frem.. 100% politiet gør ikke end skid selvom du har det hele og servere tyven på et sølvfad...

• #11   22. sep 2012 Jeg fik stjålet min i juli måned, og da jeg talte med politiet, fik jeg at vide de sidst fire cifre i journalnumret var nummeret i rækkefølgen af stjålne cykler i regionen og det var omkring 1700 så der blir stjålet sindssygt mange desværre.

• Kristoffer -
    Kristoffer - Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 23
    #12   22. sep 2012 Det er økonomien der spiller ind hos politiet. De har rigeligt, at tage sig til med personfarlig og organiseret kriminalitet. Der bliver vurderet, om en cykel kan erstattes : Ja. Dækker forsikringen: i de fleste tilfælde. Lider borgeren nogen skade: Nej.

Derfor er der tilnærmelsesvist ingen efterforskning med cykeltyveri. Det er kun registrering. Desværre.

I min verden kommer cykeltyveri op i klassen med designertyveri. Der laves SÅ mange penge på stjålne cykler. Puha.

• Mikkel B
    Mikkel B Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #13   22. sep 2012 Hej, jeg har desværre ikke set dine cykler, men jeg kan oplyse, at jeg er ligeså forarget over cykeltyverier og den passivitet, der lægges for dagen af alle involverede parter; forsikringsselskaberne, politiet, staten, kommuner, cykelhandlere, osv. Det er røvirriterende at få stjålet sine ting og det er som om cykeltyverier er blevet nærmest stuerene. Jeg arbejder på en løsning, sammen med en forretningspartner. Vi har lige lanceret den her: www.hviscykel.dk Så må vi se, om der sker noget. God weekend

• #14   23. sep 2012 Er der brudt ind i dit hjem også er cyklerne blevet stjålet eller hvordan?

• #15   23. sep 2012 Går ikke ud fra at de stod ude på gaden smiley

• #16   24. sep 2012 det værst var at jeg har en plads inde på vægen i huset til min enkelstarts cykel men efter en en omgang oprydning var den røget ud i udestuen og stå så det syntes de lige de kunne nakke den der fra...

: Kristoffer er bare mange for jeg ikke få noget for dem!.. den ene er jo vidt meget ombygget og den anden er der noget kvitt problemer med.

• #17   24. sep 2012 fuck hvor er jeg gal:(

• #18   24. sep 2012 forståeligt. nu er min ikke eftertragtet (går jeg ud fra) og har hidtil bare stilt den i udestuen. men nu ryger den sku i bryggers!

• #19   24. sep 2012 Min står lænket til en radiator med en fed kæde. Af skade bliver man klog smiley

Kommentér på:
stjålet Specialized HTC Highroad shiv efterlysning

Annonce