{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Størrelse på DH cykel. . {{forumTopicSubject}}

Hvordan bør man skalere en DH cykel med hensyn til om den skal være Medium/Large..

Har været af sted 3 dage nu og eftersom det hurtigt bliver ret dyrt at leje har jeg tænkt på at købe en. .

Har prøvet at køre en Bergamont 6,2 Medium og Large og en Glory 0 Large.

Umiddelbart syntes jeg at bergamonten str medium var den jeg følte mig bedst hjemme på så er det bare vejen frem ?. .

Er lidt forelsket i http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=2579 på brisen i forhold til dele der sidder på sammenlignet med noget dyrere cykler. Noget med deres nye serie kommer i denne måned.

Canyon's beregner siger medium ( 18,5" )
Er 186 høj og har en "skridthøjde" på 86cm

Mvh KP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opsætning af lampe 59.900 kr.
  • Udskiftning af udendørs vandhane 90.000 kr.
  • Udskift et glass 180.000 kr.
  • Opsætning af bruseamatur 100.000 kr.
  • Fylde jord i hul 150.000 kr.
  • Ophæng af tv-ophæng, hylde, knage og et spejl 70.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på DH cykel. .
  • #1   3. okt 2012 Der kommer nok 2013 modeller inden for 1 uge eller 2 smiley

Med de mål ville jeg nok hoppe på en Medium ramme.. Og hvis det er den du har følt dig bedst tilpas på ligger den jo lige til højrebenet smiley

• #2   3. okt 2012 Bergamont'en var en Dh/FR cykel kan være det var derfor jeg syntes den var nemmere at smide rundt tænkte jeg lige på. .

Tænkte bare på om man går op eller ned på str når man ligger sådan lidt på kanten.

/KP.

• #3   3. okt 2012 Der er jo ingen "lov" der gælder i sådan en situation, personligt føler jeg mig bedre tilpas på en lidt for lille ramme - Ved ikke om der er anderledes med decidere DH cykler.. Er du så meget i tvivl ville jeg forsøge at prøve nogle forskellige størrelser.. Evt. i Canyons showroom i Randers smiley

• I am nr.  8
    I am nr. 8 Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 133
    #4   3. okt 2012 Det kommer jo meget an på geometrien på rammen. nogen rammer virker mindre end de er.
    den nye demo i str. L virker ikke større end 2010 str. M
    Nogen rammer er små i størrelsen. jeg ligger selv på gensen mellem S og M og valgte M og det er jeg rigtig glad for.
    Du skal se om du kan prøve nogen rammer og finde str du har det bedst på.

Kommentér på:
Størrelse på DH cykel. .

Annonce