{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

T-Hansen Mountainbike, til let brug. {{forumTopicSubject}}

Hej CG.

Da jeg gerne vil en tur i skoven engang imellem på cykel, er jeg på udkig efter en MTB, den skal ikke bruges til andet end grusstier, og hvad man nu ellers lige støder på. smiley

Jeg har surfet internettet tyndt for at finde en nogenlunde Cykel som ikke springer budgettet, og jeg er kommet frem til denne: https://www.thansen.dk/cykel/cykler/mountainbikes/mountainbike-2911-1x11-speed-52cm-graa/n-1328011916/pn-234012459

Jeg har ikke så meget forstand på det, men i mine øjne syntes jeg det er okay dele der sidder på den, kontra hvad man får på andre i den prisklasse.? Hvad er jeres mening? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  T-Hansen Mountainbike, til let brug.
  • #1   2. mar 2022 Jeg synes virkelig det er en fornuftig cykel til 5000kr, delene til gear mm er rigtige fine.
    Tænker den nok kun går på kompromis med hjul, forgaffel, og andre små ubetydelige dele smiley
    Men forvent At forgaflen ruster og ikke fjedre "behageligt"

    Du finder i hvert fald ikke en hos stor anerkendt mærke til den pris, brugt var en mulighed dog smiley


  • #2   4. apr 2022 Til den pris havde jeg nok kigget på Cube, Marin, Specialized, Canondale, GT, Scott frem for en X-Zite cykel.

    Du kan evt skrive dine mål så kan folk måske linke nogle der vil passe til dig.


Kommentér på:
T-Hansen Mountainbike, til let brug.

Annonce