{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.783 visninger | Oprettet:

Emil J
Emil J
Tilmeldt:
6. nov 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Cube, Cube eller Cube? Hvad er mest fornuftigt... {{forumTopicSubject}}

Skal have købt en ny mountainbike og har fået samlet nogle "tilbud" Hjælp mig!

26" Cube Reation GTC SLT: Pris i dansk butik 14.999
(link fjernet)
- Umildbart en okay pris i forhold til bike-discount, kun lidt dyre, men vil hellere ligge pengene i en dansk butik, hvor jeg måske også kan presse til udstyr ud af dem og service er lige til.
Og så synes jeg den ser så lækker ud!
- Jeg kan kun købe den i en 20", min skridtlængde er 94 cm og diverse sider på nettet siger jeg skal have en 21-21.5"???

29" Cube Reaction GTC 29 Race: Pris i dansk butik 13770
http://www.bike-discount.de/shop/k1275/a80307/cube-reaction-gtc-race-29-carbon-n-white.html?mfid=41
- Umildbart lidt billigere end på nettet, 29 tommer ny og spændende, fåes i 21" som er mere min størrelse.

26" Brugt Cube Elite HPC Race: pris 13000 kr. ny pris 25000:
- Det er en størrelse 22" som jeg ikke ved om bliver for stor, men cube laver kun 20" og 22", og jeg ligger tættere på en 22" end en 20"....?


ANDRE ALTERNATIVER, også gerne andre mærker, har også et øje til Canyon, men deres 29 carbon cykler er lige i overkanten prismæssigt. Jeg vil egentlig bare have mest muligt for mine penge, men vil heller ikke gå på kompromis med størrelsen, for køre på en trek 6000 19.5" som er for lille og det irritere mig hver gang.

Tak !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cube, Cube eller Cube? Hvad er mest fornuftigt...
  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #1   15. okt 2012 Hej Kenneth som jeg skriver vil jeg også meget gerne købe i danmark, jeg har blot linket med for at i hurtigere kan se hvad der er på cyklerne og for at have en pris at sammenligne med.

    Jaaaah, jeg leder også meget aktivt pocoloco, men det er ikke så mange der sælger 29" brugt og heller ikke i 20" til 22 " størrelse


  • #2   15. okt 2012 Syntes efter en god tid på min gtc 29, at der er lidt for meget race over den. Jo den er absolut også afslappet, men syntes ikke ramme geometrien indbyder til den sjov jeg håbede på...
    Nu er der i hvertfald bestilt ny ramme, som burde være noget sjovere.


  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   16. okt 2012 Hmm okay, det overrasker mig! Hvilken ramme skifter du til?
    Men du er ellers tilfreds med valget om at køre 29'er?


  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #4   16. okt 2012 Hvad hvis jeg nu snæver feltet ind og siger:

    29" Cube Reaction GTC 29 Race: Pris i dansk butik 13770
    http://www.bike-discount.de/shop/k1275/a80307/cube-reaction-gtc-race-29-carbon-n-white.html?mfid=41
    - Billig Carbon

    Eller

    Grand Canyon AL 29 9.9
    http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3015#tab-reiter2
    "Dyr" Alu ramme


    Det er samme pris, kan se jeg får en fox gaffel på canyon'en, men fortryder jeg at jeg ikke valgte carbon?


  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   16. okt 2012 Det er kun skov, asfalten bruges kun lige for at komme hen til skoven:)

  • #6   16. okt 2012 tror ikke du skal være ked af at få en RockShox gaffel.. men ellers har de jo stort set ens gruppe på og bremsene er jo også i samme liga, so same same smiley
    Carbon vs alu kan se at Alu cyklen vejer 200g mindre, så det er vist også ligegyldigt her smiley


  • #7   16. okt 2012 men tror alligevel, at når vi snakker i det her prisleje, så kan manden nok ikke mærke den helt vilde forskel.. om det ene er stærkere end det andet, har jeg jo ingen anelse om...

  • #8   16. okt 2012 jeg kører selv cube ltd comp og glad for den

    profilbillede
  • #9   16. okt 2012 29eren eller den brugte smiley

  • #10   16. okt 2012 så siger vi det.. smiley


  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #11   17. okt 2012 Hmm en cykel handler sagde til mig: Engang carbon,altid carbon...... Men er der en der lige vil forklare mig fordelene ved det, følelse cyklen mindre stiv og stød bliver optaget bedre = bedre comfort eller hvad?

  • #12   17. okt 2012 nej cabon til cykler er et meget stift matriale så den vil ikke flexe når du trader hårdt i pedalerne modsat en fiske stang den bøjer det noget bløde cabon eller glasfiber der ligger hemligheden den måde fiberne er behandlet dit alu stel kan flexe fra side til side

  • #13   1. nov 2012 Jeg har en Cube Reaction GTC Race til salg! Den er brugt 4-5 gange, har kørt maks, 200 km, har altid stået i tørvejr, fejlfri cykel, der er købt i 2012! Cyklen er et totalt fejl køb, jeg troede at nu skulle jeg rigtigt til at cykle og alt det der! Men nej, det skulle jeg ikke!

    Den kan blive din for 8000,- ? smiley

    Reaction GTC Race
    20" Carbon Stel
    GTC Twin Mold Monocoque Technology
    black 'n' blue 'n' white
    Rock Shox Reba RL 100mm, Motion Control, PopLoc
    FSA Orbit I-T-R integrated
    Syntace F149 Oversized
    Syntace Duraflite 2014 318 Oversized
    CUBE Ultralight Screw-On-Race-Grip
    Sram XO 10-speed, long cage
    Sram XO High Clamp, 34.9mm, 3x10-speed
    Sram XO Trigger, 10-speed
    Formula RX Tune hydr. discbrake (180/160mm)
    Sram Alloy Z-Piece 44x33x22T, 175mm, Press-Fit BB, 3x10 speed
    Sun Ringlé Radium wheelset, 32 spokes
    Schwalbe Racing Ralph Kevlar Triple Compound 2.25
    Schwalbe MTB leicht SV14
    keine
    Selle Italia X1
    RFR Prolight 31,6mm setback
    GTC integrated Lock 34.9mm
    RFR ultralight barends
    10,4 kg


    profilbillede
  • #14   1. nov 2012 helt sikert godt tilbud det alle penge vær og vil være fin til skov

Kommentér på:
Cube, Cube eller Cube? Hvad er mest fornuftigt...

Annonce