{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.821 visninger | Oprettet:

MTB Renault {{forumTopicSubject}}

Har været ved at rode min gamle havelåge frem i dag (Univega Aluminium700) og ville stander den lidt, så jeg kunne lege lidt med den her i sommeren... Men friløbet er gået, og hele gearsystemet trænger nok til en generel udskiftning, samt et par nye dæk og slanger og nogle friske håndtag, det er nok et minimum for at den triller som den skal smiley
Og så er spørgsmålet jo om det ikke bedre kan betale sig bare at købe en nyere og smartere?


I den forbindelse har jeg nok snart været hele dk domænet igennem for cykel handlere, men ikke rigtig fundet noget der tiltaler mig, til en pris som jeg også vil ofre på det...
Men nu er jeg så løbet ind i en MTB Renault Villegia ( (link fjernet) ) Med alle de smart afjedringer og skive bremser og det hele, og til en rimelig pris...

Men så undre jeg mig lige en smule over, at MTB mærket slet ikke er at finde herinde?
Skal man udlede det, at det er noget skrammel så der derfor ikke er nogen der har dem, eller hvad?

Eller er der evt. nogen der kan overbevise mig om ikke at købe sådan én, eller på den anden side kan anbefale dem?


På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB Renault
Kommentér på:
MTB Renault

Annonce