{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Bmx SuperX / 4x bane {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens, jeg har tænkt lidt på mulighederne ved en indendørs dirt bane udformet til race.. ideen er at alle kan bruge banen med deres respektive cykler uanset hvor øvet en racer man er. Jeg vil gerne høre jeres meninger om dette, eventuelt forslag og råd om ansøgninger om tilladelse og bevillinger. jeg vil måske starte en facebook gruppe på et tidspunkt, for at se om der er folk med interresse nok. grunden til at jeg jeg tænker over dette er at jeg syntes mulighederne for at lufte dyret er meget begrænsede, jeg kender ingen skateparks eller haller hvor man kan køre på dirtbikes.. del jeres mening:) på forhånd tak mvh, patrick


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmx SuperX / 4x bane
  • #1   7. nov 2012 Hej patrik,
    Sådan et projekt yder rigtig fedt og spændende, men også meget dyrt. En hal af den størrelse der kræves for at anlægge sådan en bane vil nok koste en mio eller 2 og så skal banen også laves.
    Som livet er lige for tiden er det jo lidt begrænset hvor meget kommunerne gider bruge på sådan noget.
    Men kan du samle noget privat støtte og nogle der er villige til at bruge tid og penge på det, er kommunen mere villige til også at overveje det.

    Du kan evt kigge ind på randers 4x og bmx facebook gruppe, her er bla jeg selv i gang med at se om 4x banen ikke snart kan blive lavet færdig og bmx banen er også ved at blive lavet. Støt op, jo bedre et projekt bliver jo mere villige er kommuner også til at sige, det lykkedes for dem, det kan sku også for os.

    God vind


  • Kenneth B
    Kenneth B Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Svar: 25
    #2   7. nov 2012 kom li nede på jorden.....! hvis du skal leje en hal ( nu kan jeg se du er fra københaven ) i den størelse i KBH området skal du nok smide et sted mellem 80-100.000 om månden......! måske mere... ved køge bmx klub var ud og se noget til en hal i den blå by i køgen og den koste næste 100. klik om månden...! og det hade de ikke råd til og der kunne være en hele racebane

  • #3   7. nov 2012 Må man i hallen i Harlev?

  • #4   17. feb 2013 man må godt køre på dj cykel i harlev

Kommentér på:
Bmx SuperX / 4x bane

Annonce