{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.247 visninger | Oprettet:

Canyon MTB {{forumTopicSubject}}

Hej Cykel Galleri

Jeg står og er igang med at skulle købe ny MTB og jeg har fundet 2 canyons som jeg overejer. Er der nogle som har nogle gode råd. Kom gerne med alternativer til andre 29 MTB i samme pris klasse.

10.000 kr
http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3013#tab-reiter2

11.500 kr
http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3014

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canyon MTB
  • #1   9. dec 2012 Hej, jeg har lige købt en canyon 9.9 min først mtb. Jeg valgt canyon fordi jeg har kun hørt godt om dem, man fået rigtigt meget for pengerne. Har nået at køre på den 3-4 gange, og den er fed!!! Fik god service, hurtigt levering, kan kun anbefales.

  • #2   9. dec 2012 Har selv lige købt den til kr. 10.000 - primært pga. FOXgaflen. At det så var den billigste, var jo bare et plus smiley

    Hvis ikke du kan leve uden remote-lock på styret, er det den dyre du skal ha´ smiley



  • #3   9. dec 2012 Okay tak for svarene

    andrew: de var nemlig også det jeg havde hørt, med at de havde god servise og man fik meget for pengene.

    Morten: jeg ville godt kunne leve uden remote-lock på styret, men hvor meget forskel er der på kranken, forgaflen og bagskifteren sådan i funktionel betydning ? smiley


  • #4   9. dec 2012 Jeg ville vælge 8,9, pga. der er sram på

  • #5   9. dec 2012 Om man er til FOX, Rock Shox, Shimano eller Sram.. - er nærmest et religionsspørgsmål - de fungerer dog alle upåklageligt.

    Shimanos gearskifte er meget smooth hvorimod Sram er noget mere kontant i skiftet. Nogle kan lide det ene og andre det andet. Uanset dit valg får du rigtig meget for pengene og en rigtig fed 29er smiley


  • #6   9. dec 2012 okay tror jeg er mest til 8.9 pga. sram.
    mange tak for jeres svar det er super dejligt i gider at skrive tilbage smiley
    fortsat god søndag smiley


Kommentér på:
Canyon MTB

Annonce