{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Mikael J
Mikael J
Tilmeldt:
10. jul 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Ebike Mountainbike {{forumTopicSubject}}

Hej derude,

Nogen der har erfaring med Bikester?, kan læse deres kundeservice ikke skulle være den bedste. Men hvad med hensyn til deres produkter? Kan se de har tilbud på en Ebike jeg overvejer.

https://www.bikester.dk/prophete-graveler-21.emm.20-29-M1042625.html?vgid=G1538345&cgid=48602

Kan se cyklens bremser og gear, som sådan er ordentlig kvalitet. Men hvad med hensyn til steel og alt andet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebike Mountainbike
  • #1   12. jul 2022 Jeg handler der tit, mest bare småting, jeg har ikke prøvet deres kundeservice endnu, har ting der skal retur idag så er spændt på hvordan det går


    Ang. Cyklen ved jeg ikke, men altså det er jo ikke så effektiv system, også er det tungt som ind i h. smiley

    Så havde jeg nok brugt 10k. På en bedere cykel uden el også kommet i form smiley


  • Mikael J
    Mikael J Tilmeldt:
    jul 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   12. jul 2022 #1 Jaaaa, det er sgu træls når man så løber tør.
    Men det var mere i håb om at kunne slippe for at komme svedig i skole... Århus er fandme så bakket.


  • #3   12. jul 2022 Altså har du kigget på brugt el cykler ? Kan se der er nogle fine nogle omkring 10-12k

    Altså mere fordi der kan du få dele til, kendte mærker osv., jeg synes bare den du linker til ser meget Kina ud


  • Mikael J
    Mikael J Tilmeldt:
    jul 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   22. jul 2022 Har også holdt lidt øje ved siden, ved ikke helt om den er til at stole på.
    Tænker bare jeg må ud til forhandleren og købe en almindelig Mountainbike. smiley


  • Mikael J
    Mikael J Tilmeldt:
    jul 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   23. jul 2022 Hvad er folks erfaring med en Ecobike SX4 El mountainbike?
    Problematikken er at jeg ikke rigtig kan komme ud til butikken og prøve kører den, så skal bestille den hjem hvis der skal have den nemlig. Så vil bare lige sikre mig det ikke er noget skrammel.

    Kan se at gear og bremse typerne er udmærket kvalitet, vurderet ud fra brandet. Men resten kender jeg ikke til.

    https://www.cykelkram.dk/product/ecobike-sx4-19-tommer/


Kommentér på:
Ebike Mountainbike

Annonce