{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.881 visninger | Oprettet:

Morten F
Morten F
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 32

Hvilket skærmsæt til 29" mtb {{forumTopicSubject}}

Hej

Nu har jeg fulgt med på siden igennem længere tid og endelig fået oprettet en profil. smiley

Købte en Scott Aspect 930 MTB den i torsdags men hvilket skærmsæt skal jeg købe til den da jeg helst vil være fri for mudder op af ryggen når jeg møder ind på arbejde ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket skærmsæt til 29" mtb
  • #1   14. jan 2013 Ass-saver

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    jan 2013

#2   14. jan 2013 Ønsker nu mere nogen som er fastmonteret smiley og der skal også helst være nogen på forhjulet skal cykle til og fra arbejde og er lidt svært i de her vintertider når der ikke er skærme på smiley

• #3   14. jan 2013 No fenders..... er vejen frem!

• #4   14. jan 2013 sks shoxblad forskærm og x-blade som bagskærm det er super gode halvskærme du sætter ikke helskærme på en mtb det et dødsdømt for cyklen

• #5   14. jan 2013 http://www.cykelgear.dk/tilbehor/skaerme/bagskaerm-sks-x-tra-dry-sort-til-sadelpind
    http://www.cykelgear.dk/tilbehor/skaerme/forskaerm-sks-shockboard-sort-26-28

Det er de to jeg har på min 29'er
    Skærmen foran er ligemeget i skoven, men til hverdags transport bliver man relativt hurtigt træt af smagen af snavs fra vejen.

• #6   14. jan 2013 Fastmonterede skærme er L..... smiley
    Så ass saver og marsh mudguard hvis der skal skærme på smiley De virker og falder ikke af uden en skovtur.

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    jan 2013

#7   14. jan 2013 LaLLe : Fantastisk mange tak for det smiley

Bjarke L. Ja er de muligvis men bliver nødt til det da jeg skal cykle til og fra arbejde smiley

• #8   14. jan 2013 Det gør jeg da også og så klæder man om så man ikke skal rende rundt i det svedige tøj man er cyklende i. smiley

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    jan 2013

#9   14. jan 2013 Skifter også til arbejdstøj smiley men bliver til en del vasketøj hvis jeg skal skifte tøj 2-3 gange om dagen smiley og en masse rengøringen på cyklen smiley

• #10   14. jan 2013 HOLD NU !

• #11   14. jan 2013 Ahh et sæt cykeltøj. Og så med en svedundertrøje. Som du så skyller når du kommer på arbejde og hjem, så kan du nøjes med at vaske sættet 1 gang om ugen.

• #12   14. jan 2013 Hvilket jo stadig ikke ændre på at man få skidt og snavs smidt i hovedet fra vejen af. og med sand og salt og en åben mund fordi man giver den gas er det bare ikke den fedeste blanding. Lad os nu have skærme på hvis det er det vi vil, og bland jeres meninger uden om hvis ikke i vil hjælpe manden.

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    jan 2013

#13   14. jan 2013 Forstå nu hvad jeg mener Christian!! Jeg nægter at cykle i cykeltøj i minus grader som de har snakket om der skal være til midten af marts. Dvs. Jeg skal have et sæt tøj på inden jeg skifter til arbejdstøj og muligvis så et andet sæt når jeg skal hjemad igen da sættet fra turen derud er smasket til.

Da jeg bor i et udsat kvarter lader jeg ikke min cykel stå i cykelrummet og så skal jeg stå og bruge tid på at vaske den af inden jeg skal løfte den op i lejligheden. Men fint nok vidst du bor i parcelhus smiley

LaLLe : Tak for forståelsen smiley

• #14   14. jan 2013 Kunne ikke være mere enig med Bjarke L. et sæt cykeltøj og svedundertrøje så så skift på arbejde. Mere enkelt kan det ikke blive smiley

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    jan 2013

#15   14. jan 2013 Jamen det gør i da bare så i minus -5 grader og sne smiley og så efterfølgende vask af cyklen inden den skal løftes på 2 sal og stå på trægulv i lejlighed smiley

• #16   14. jan 2013 Vinter bukset med windstop så kan du cykle hele vinteren.

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    jan 2013

#17   14. jan 2013 Ja som er mudret til når man skal den modsatte vej ? Og så skal jeg stå og fjerne det værste på cyklen inden den skal ind og stå ? smiley

Er meget nemmere tjent ind ved skærme. Og kan jo altid pille dem af når det bliver bedre vejr.

• #18   14. jan 2013 har det været meget vådt/sne tørre jeg bare kæden af når jeg kommer hjem og så smørre jeg den evt senere på dagen eller dagen efter.. er det HELT slemt så kan det være jeg lige hurtigt skylder cyklen..Det er dog ikke så tit.

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    jan 2013

#19   14. jan 2013 Jamen det er da også så nemt at skylde cyklen når man bor i lejlighed på 2. Sal og den skal stadig ikke stå i cykelskur da det er et udsat kvarter smiley Så den bliver nødt til at stå i lejligheden på trægulv så skal vaske gulv hver eneste morgen

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    jan 2013

#20   14. jan 2013 Men tak for hjælpen dem der var så flinke smiley Den her debat ender desværre på et sidespor

• #21   15. jan 2013 Jeg bor da også i lejlighed.. Og begge mine cykler står inde i lejligheden No probs der. Jeg du gør det til et større problem end det i virkeligheden er.

• #22   15. jan 2013 Prøv at kikke på www.cykelpartner.dk, super service og super kvalitet til de billige priser (kører pt med fri fragt), har selv fået skærme derfra og nem at monterer/afmonterer igen ;0)

Mensel

• #23   15. jan 2013 Kan bare ikke helt forstå at dine trægulve bliver mindre beskidte af at du køre med skærme - og hvis du skriver i et åben forum er jeg vel i min gode ret til at fortælle dig hvad jeg synes du skal gøre - ellers så ta ned i bilka og køb dine skærme, og vær fri for alle os med fordomme om skærme, eller kunne du jo ha brugt søge knappen i forummet og skrevet skærme. uden at ha kikket er der nok de første 15 emner om lige dit spørgsmål

• Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    jan 2013

#24   15. jan 2013 Fint nok hvis folk har mulighed for at vaske deres cykel inden de løfter den op men er der desværre ikke mulighed for her smiley selvfølgelig er det i orden christian men måden det blev skrevet på. Skriver bare for at få hjælp da jeg som sagt helst vil undgå at skal være smurt ind når jeg møder ind ved arbejde, og derfor mente jeg det var nemmere med nogen skærme smiley Men tak for hjælpen ikke noget brok hjælper ikke at tænke negativt smiley

Kommentér på:
Hvilket skærmsæt til 29" mtb

Annonce