{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

MTB Begynder cykel {{forumTopicSubject}}

Hej er ny i mtb verdenen så vil lige have nogen råd fra jer her inde,
Jeg skal bruge den til hyggeture i skoven og på spor i Grenaa og omegn, vil helst have en fully, buget er 10-15.000 har kigget lidt på denne

(link fjernet)
og så denne, men hvad er forreskelden, og kan det betale sig at give det mere for den?
(link fjernet)

Hvordan syntes i dem, er den fin nok til lidt blandet kørelse, og hvad med delene er de fine nok på dem.

Kom gerne med andre bud på andre mærker, har ikke sat min på cube syntes bare man får sådan rimeligt udstyr og så en pæn cykel for pengene, men har ikke så meget forstand på det, så kom med jeres mening


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB Begynder cykel
  • #1   4. feb 2013 Ville gå efter AMS 110 pro, da den umiddelbart ser ud til at have bedre affjedring. Jeg kan godt anbefale den type stel fra cube du har kig på nu. Har selv haft en af samme type, og jeg har været rigtig glad for den, fordi den på trods af det lave tal på prisskiltet har kørt upåklageligt i de 3 år jeg havde den.

  • #2   4. feb 2013 du får meget bedre forgaffel og bremser osv på ams 110 og det er de 1000kr ekstra værd

  • #3   4. feb 2013 Tjek evt. Min annonce smiley

  • #4   4. feb 2013 Køb brugt!

    Det er meget udbredt, at folk køber dyre cykler, for nu skal der satme cykles. Efter kort tid finder de ud af, at de enten har købt det forkerte, eller at de ikke har tid/lyst til at cykle. Og så står lågen i skuret et år, hvorefter den kan sælges for en trediedel.

    Derfor vil jeg anbefale at købe en anstændig brugt, og så se om det er noget, om det skal være HT eller fully. Derefter kan man så købe det, der skal til.

    Jeg har okset rundt på min oldgamle Zaskar i et stykke tid, og nu er det tid til at opgradere. Jeg køber også omkring 15k, men køber igen brugt for at få noget federe grej.

    Det er jo en smagssag, men tænker det må være lidt nedtur at smide 50k efter en cykel, okse lidt rundt på den, stille den i skuret, og så sælge den for 20k 2 år efter..


  • #5   5. feb 2013 Hej Har sendt en besked om en brugt fully.

    profilbillede
  • #6   5. feb 2013 Cato: Jeg er ikke enig. Hvis man køber en 25k's cykel, der er 2 år gammel, så koster den vel omkring 10k. Den vil man stadig kunne sælge for 7-8 k efter et års tid. Og så har man cyklet på noget federe grej, end hvis man købte en ny til 10k

    Men det er en smagssag


  • #7   7. feb 2013 Hej tak for jeres svar, vil lige undskylde jeg ikke lige har svarret men har ikke lige kunne kommet til det,
    men kan fortælle at jeg kigger lidt på en anden cykel lige nu lidt dyre men fed cykel syntes jeg, det er en Specialized Epic Comp alu 29" , overvejer det meget men ved ikke om det er en fordyr cykel til mig:)


  • #8   7. feb 2013 Har lige købt en 2010 S-Works FSR i rigtig god stand for under 20. Har oprettet den. Vil meget hellere have den, end hvilken som helst anden ny fully til de samme penge!

  • #9   7. feb 2013 Jeg gav 1500 pund for min specialized camber comp 29, dvs. Omkring 13500 kr., det synes jeg er meget fully for pengene. Bestilte i England, modtog den 6 dage efter. De havde også en epic 29er til 1500, dog kun i størrelse s, men hvis du har mod på det, er der mange penge at spare i udlandet.

Kommentér på:
MTB Begynder cykel

Annonce