{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af forgaffel til MTB projekt
  • #1   16. feb 2013 Fandt lige den her på markedet: http://www.cykelgalleri.dk/marked/reservedele/42195-rockshox_reba_gaffel

    Helt fin gaffel til en rigtig god pris. Med det du vil give for en forgaffel, ville du få væsentlig mere gaffel ud af at købe brugt. smiley


  • #2   16. feb 2013 Recon Silver kan fås i tyskland til omkring 1800... Ellers må du på brugtmarkedet...

  • #3   17. feb 2013 Undskyld jeg lige springer ind, men har lidt det samme spørgsmål, men med et lidt højere budget. Hvilken 26'er XC gaffel ville i vælge til et high end projekt? SID XX, fox terralogic eller noget helt 3. ?

  • #4   17. feb 2013 Steffen T: Det afhænger af din kørestil, jeg kører selv med Fox Terralogic og er vild med at slippe for lockouten, samtidig reagerer den selv på de mindste rødder... SID'en synes jeg du skal vælge, hvis vægten betyder meget og du kan leve med at skulle låse gaflen selv... Min erfaring er, at SID'en er en meget race-gaffel, den føles en smule hårdere end Fox, når du kører på rødder og lignende, hvor Fox'en føles blødere og reagerer på de fleste småting... Hvis det virkelig skal være race, havde jeg nok valgt en SID WC og sat en Brain enhed i, så får du en gaffel, der nærmest føles som en fast gaffel indtil du rammer noget ujævnt... Specialized har tunet den til at være helt fast, når den er låst, hvor Fox'en vil sagge og give sig en smule. Det medfører så også, at den er hårdere at køre med, hvis underlaget er ujævnt smiley

Kommentér på:
Valg af forgaffel til MTB projekt

Annonce