{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

Opgradering, kan det svare sig?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig en hardtail mtb til lidt skovhygge og lidt motionsløb. Jeg har en Trek 4300 ramme at stå, som egentlig ikke fejler noget. Mit spørgsmål lyder så på, kan det svare sig at smide nogle okay stumper på den ramme, eller er den simpelthen for dårlig og jeg skal købe en bedre??

Håber i kan hjælpe

Tommy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opgradering, kan det svare sig??
  • #1   27. feb 2013 Min umiddelbare opfattelse er, at det som regel bedst kan betale sig at købe en samlet cykel. Der er så gode tilbud, at det er svært at stykke noget sammen selv. Der er altid en masse småting, man skal have fat i, så med mindre man har en masse til at ligge, så vil jeg ikke selv bygge. Er selv ved at samle mig en racer, der bliver ok billig, men næppe meget billigere, end hvis jeg havde købt en komplet cykel.

• #2   27. feb 2013 Jeg har bygget et par cykler før, både racer og mtb. Rigtigt, det blir altid dyrere end man havde som udgangspunkt.. Ja man kan også sagtens få en komplet til de samme penge eller billigere, .. Det slår bare ikke følelsen af at køre på noget man selv har bygget.. Spørgsmålet går også kun på om den ramme jeg har, er noget værd til det jeg vil bruge den til..

Held med byggeriet

• #3   27. feb 2013 Jeg får snart noget pænt Sram X9 til salg, da jeg opgraderer til Shimano XT 2x10

Det består af:
    X9:
    forskifter
    Bagskifter
    3x9 gripshift
    kæde og krans

Truvative:
    FireX kranksæt incl. BSA box

Jeg har også en komplet Giant Revel 2 med komplet XT udstyr
    Dog ikke med skivebremser.
    Se den i min profil under salgsannoncer

• thomas w
    thomas w Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 81
    #4   27. feb 2013 Hej.
    Jeg har opgraderet min søns mtb. Fra noget gammelt til xt for 2800.- med skivebremser nye gearskifter kasette alt gear og bremser nyt.
    Resten fejler ikke noget en cykel fra ny med samme udstyr ville koste 8-10000 så efter min mening så kan det godt betale sig.
    Og man kan skifte i det tempo man har penge til.

• #5   27. feb 2013 Jeg ville se mig om efter en Trek i 6000 serien... Det er gode stel med den rigtige geometri til MTB i skoven. På 4000 serien sidder man en del mere oprejst og rammen er blødere og tungere.

• #6   13. mar 2013 jeg har en brugt cykel til salg med deore greb og forskifter xt bagskifter og god suntour gaffel. den kan du købe billigt.

Kommentér på:
Opgradering, kan det svare sig??

Annonce