{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.617 visninger | Oprettet:

Brian L
Brian L
Tilmeldt:
13. jul 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 24

specialized epic comp 29 vs specialized epic comp 29 carbon {{forumTopicSubject}}

Hej
Er ny inden for MTB har kørt siden Aug.

Nu skal jeg måske ud og købe ny cykel, tror det bliver en specialized epic comp 29 eller carbon, men ved ikke om den er de sidste 7k er det værd.
Er det dumt at købe cykel i Carbon som ny, tænker på holdbarheden? (vejer ca.90kg)
Ville jeg som ny kunne mærke forskel?
Hilsen Brian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  specialized epic comp 29 vs specialized epic comp 29 carbon
  • #1   2. mar 2013 vil vælge den i alu ... har selv en epic 26er


  • #2   2. mar 2013 Carbon kan sagtens holde.. Så det er helt op til dig selv.. Epic comp carbon, har også lidt bedre gear osv på.. så den havde jeg taget.

  • #4   2. mar 2013 Hvis du har pengene til en carbon, så tag da den... Den er stivere, lettere og så er den pænere at se på smiley

  • #5   2. mar 2013 Udstyret er altså ikke bedre på comb carbon, comp carbon har xt shadow plus bagskifter og slx skiftegreb, comp har x7 skiftegreb og x9 type 2 bagskifter, derudover er de fuldstændig ens på udstyret!

    Om carbon rammen er 7k værd? Tjaaa nok ikke som nybegynder:)

    Men tag den i carbon alligevel:D


  • #7   2. mar 2013 Nu ved jeg godt jeg starte noget frygteligt, Meeen må nu sige at jeg synes efterhånden at Specialized er alt alt for dyre ifh. til hvad du får, de er lige så overprized som Cannondale. Jeg ville lige tage et kig på andre mærker også

  • #8   2. mar 2013 Bjarke du har ret i de er dyre, men de har bare noget de andre fullyer ikke har, og det er deres Brain, det virker sindsyg godt, og har du først kørt med brain, så går du aldrig over til noget andet.. det er i hvert fald min mening.
    Har kørt fully med og uden brain, og synes uden, at det er noget slasket bobbende noget..


Kommentér på:
specialized epic comp 29 vs specialized epic comp 29 carbon

Annonce