{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Cykel ferie.. {{forumTopicSubject}}

Heej, da jeg er så heldig og have sommer ferie i år. kunne jeg godt tænke mig at tage på cykel ferie. jeg har kigget lidt på Harzen og det har jeg kun hørt godt om. !
men hvad har i andre af forslag? og min kæreste hun skal også med, så der må gerne være lidt sjov til hende også smiley ! til imens jeg er ude og kører på raceren..

- men det eneste som afholder mig fra og bestille i harzen(tyskerland) er deres sprog. og hverken mig og min kæreste er ikke de bedste til engelsk men vi kan da på samme plan som Villy Søndal, og vi kan slet ikke tysk..

- Hvad har i andre af forslag? :).. stedet, må gerne være til at finde rundt i, og har nogen okay bakker og fine veje og rulle på :). og selvfølgedig være et lækkert sted, med udsigt smiley ! om det er danmark, tyskland, norge bare giv den gas. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel ferie..
  • #1   19. mar 2013 Jeg har set rigtig mange motionscyklister i Schweiz, og der er også tonsvis af bjerge man kan trille rundt på. Både på mountainbike og racer.

    Underholdningen til kæresten kan jeg dog ikke garantere, med mindre hun er til windsurfing, vandski eller paragliding. Det er i hvert fald det mest underholdende jeg har kunne finde ud over cykling, de gange jeg har været dernede. smiley


  • #2   19. mar 2013 tyven.. Jeg synes da jeg har skrevet at jeg kører på racer.. så du behøver ikke at gætte dig frem til noget smiley !
    - og hvad ang. sjov, så regnede jeg faktisk med folk bare ville give den fuld skrald og komme med sygt mange forslag.


  • Jørn H
    Jørn H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 61
    #3   19. mar 2013 hvis du ikke har noget imod at køre lidt så kan jeg anbefale Italien.
    Jeg har nogle venner som har et fabelagtigt sted at holde ferie, de lejer bl.a ferielejligheder ud og så får du ufattelig godt cykelområde med masser af bakker og skønt klima..og så ligger det i hjertet af Toscana, ikke langt fra Lucca....
    http://www.villastabbia.it/

    Man kan godt køre derned i et stræk, der er ca 1950 km fra KBH


  • #4   19. mar 2013 Harzen har en masse spa hoteller som fruen måske ku fordrive tiden med mens du ruller bakkerne flade på raceren smiley de lejer også cykler ud dernede hvis hun vil med en formiddag smiley go tur

  • #5   20. mar 2013 Gardasøen så er du også sikker på fruen ikke fryser når du cykler smiley

  • Jørn H
    Jørn H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 61
    #6   20. mar 2013 http://www.mountain-adventures.dk/cykelferie/paa-mountainbike-og-vulkaner-island/

    fandt lige den her på Cykelportalen.dk


  • kasper e
    kasper e Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #7   20. mar 2013 Hej i skal flyve til vietnam og cykle fra syd til nord, samme rute som topgear gjorde det på motorcykel i 2008. Fantastisk tur træner selv til turen. God rejse(-:

  • #8   20. mar 2013 Er der så nogen af jer der kan Spansk, Italiensk, eller Fransk, eller sagt på en anden måde sproget skal ikke være det der afgør hvor i tager på cykel ferie.
    Nu ved jeg ikke hvad dit budget er og hvad kæresten synes er sjovt i mens du tæsker raceren :-). Men de kanariske øer, er oplagt både til MTB og Landevejs og kæresten kan slikke sol imens.
    Hvis hun også er til sport/motion så er der jo club la santa


  • #9   21. mar 2013 Harzen er mega pensionistland, så det sætter damen sgu nok ikke pris på smiley

  • #10   22. mar 2013 Zell am see i Østrig er rigtig fedt både for dig og damen smiley

Kommentér på:
Cykel ferie..

Annonce