{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skivebremser
  • #1   28. mar 2013 Hvis det er til den cykel i din profil, så ser det ikke ud til at der mounts til skivebremser, hvad jeg lige kan se på billederne, så det kan du ikke.
    Og du skal heller ikke købe de billigste skivebremser. Så er det bedre at købe nogle kvali-bremser brugt.
    Men de bremser hvor du for mest for pengene er nok Shimanos SLX

• #2   28. mar 2013 Tak for hjælpen... Troede bare kunne.

• #3   28. mar 2013 Du skal have nye nav, samt en ny forgaffel. Dit stel har mulighed for at få monteret skivebremser, men det har din gaffel ikke. Derudover kan du ikke montere skiverne på dine nuværende nav.

• #4   28. mar 2013 Tak for hjælpen Simon, men det lyder lidt dyrt det hele. smiley

• #5   28. mar 2013 Gode V-bremser er bedre end middelmådige skivebremser. V-bremser virker ganske glimrende. Der er flere ting, der kan være galt med skivebremser. De er bedre, men dyrere og kræver lidt mere opmærksomhed.

• #6   28. mar 2013 Til Marc.... Så er det nok bare nogen bedre bremseklodser jeg skal ha`, synes jeg har haft lidt problemer når jeg har kørt i mudder og sne.

• #7   28. mar 2013 Nu har jeg ikke kørt så meget i sne med v-brakes, det er ikke optimalt med de klodser jeg har på. Mudder er ikke noget problem.

Man kan nok få klodser, der fungerer i sne.

Mht. skivebremser, så kender jeg mange, der har bøvlet med det. Man skal sørge for at det er vedligeholdt, ellers dur det ikke. Men er det vedligeholdt, er det også rigtig godt! Jeg har dårlige erfaringer med rustfri skiver, det skal være kvalitetsstål, ikke rustfrit. Jeg har nogle gode Avid skiver, mener jeg, og ikke rustfri.

• #8   28. mar 2013 Okay... Tror bare jeg beholder mine v-brakes. smiley

Kommentér på:
Skivebremser

Annonce