{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjerne 2 paller med tegl 1.000 kr.
  • Lampe blinker og kan ikke slukke 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salt, hvad gør det ved cyklen?
  • #1   30. mar 2013 Salt skulle være harmløst hvis det vaskes væk. Vask cyklen når du kommer hjem. Skyl specielt kæde/gear og bremser, da der tit samles en masse skidt...

• #3   30. mar 2013 Sommer eller vinter.....cyklen bliver renset efter hver tur og smurt. Så lidt salt burde ikke betyde noget

• #4   30. mar 2013 Lige præcis det er totalt hysteri at man ikke kan køre på sin cykel fordi der er saltet, man skylle jo sin cykel efter vejr tur alligevel.
    Det er langtvære med alle de kemikale og afedtnings produkter som folk gladeligt bruger
    Og hvordan skulle det kunne afblege et carbonstel. Det lakeret lige som et alu stel er.
    Carbon har jo i årtier været brugt til udstyr til kapsejlads til master, bomme, og skrog.
    Carbon er totalt ligeglad med salt, jeg forstår simpelthen ikke hvordan disse skrøner opstår.

• #5   30. mar 2013 Jeg har også min cykel ude her om vinteren, og så længe man bare rengøre og smør den ordentligt efter hver køretur mener jeg det er harmløst med lidt salt.... man har købt cyklen fordi den skal bruges, og ikke bare altid hænge på væggen og se flot og nypudset ud.... det er min teori smiley på med vinterklunset og kom ud og ræs.... det er snart forår og skal behøver du ikke spekulere mere på det før næste vinter...

• #6   30. mar 2013 Selv om vejen er tør så skyl den da der sidder masser af saltstøv på cyklen bagefter

• #7   30. mar 2013 Så tror jeg alligevel godt jeg tør tage med til opstart i cykelklubben i morgen smiley

Som i så fint siger, så kan cyklen jo vaskes og vi har den for at bruge den smiley

• #8   31. mar 2013 Vand, et gammelt håndklæde, og en god kædeolie, så den klaret..

• #9   1. apr 2013 Jeg startede med ikke at ville bruge min nye cykel ude, men jeg kan simpelthen ikke lade være smiley

Den skylles efter hver tur, og ligner stadig en million...

Jeg kom også til den konklusion at jeg har cyklen til at køre en masse ture på, ikke til pynt..

• #10   1. apr 2013 Så i følge jer kan min Cervelo S2 sagtens tåle en tur i Nordsjælland i morgen? smiley

• #11   1. apr 2013 @ Christian D

Ja det vil jeg mene hvis bare du vasker den bagefter. Går udfra vejene er ligeså tørre som her i Aarhus. Ved ikke hvor Casper O vil hen, for det lyder næppe realistisk smiley

• #12   2. apr 2013 De går også til den med salt inde i Aarhus, men kan heller ikke se noget på min, bortset fra dækkende bliver lidt hvide. Men har endnu ikke hørt om salt kan nedbryde gummi smiley

Kommentér på:
Salt, hvad gør det ved cyklen?

Annonce