{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.926 visninger | Oprettet:

Vejledning ønskes omkring køb af 1. racercykel {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg har siddet og læst mange fine tråde mht. køb af begynderracer. Jeg er dog lidt i vildrede. Jeg er 1.80 høj og er kommet frem til at stelstr. nok skal være 56cm. Jeg er ikke kræsen med kørestilling osv. da jeg i flere år har kørt 50km dagligt på en citybike m. 7 indv. gear. Jeg havde sidste år meget kortvarigt en gammel Raleigh racer fra 70´erne som jeg underligt nok syntes cyklede vildt godt. Jeg byggede den dog om til fixie og solgte videre grundet pengenød. Jeg gider ikke alt for mange gear men vil nu have en nyere racercykel så jeg kan komme endnu hurtigere frem. Min smertegrænse er 3000,- og jeg har kigget på nogle TREK 1000 og 1200 men de koster 1000,- mere end jeg vil give. Mit spørgsmål er om det overhovedet er muligt at finde en god solid begynderracer til mellem omkring 2500,- + ?? Har været hos cykelhandlere idag og man kan få nogle okay racere for 4500-5500,- Jeg ved godt at pengene er givet godt ud, meeen...
Hvad skal jeg vælge og er der mon nogle i storkbh. der ligger inde med et godt tilbud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejledning ønskes omkring køb af 1. racercykel
Kommentér på:
Vejledning ønskes omkring køb af 1. racercykel

Annonce