{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Ny mtb {{forumTopicSubject}}

Hej CG,ere

Står for at skulle anskaffe mig en ny mtb, har besluttet det skal være 26" og hardtail.
Jeg har kigget lidt på Trek elite 9.6 2012 http://www.designcykler.dk/trek-elite-9-6-2012/
men er i tvivl om carbon rammen kan holde til at få "tæsk" i skoven eller om det vil være bedre med en mtb med alu-ramme. evt. en grand canyon AL 8.0 som dog er lidt over budget(måske den kan handles ned i pris?) http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3011
andre alternativer til max 10.000 er også velkommen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny mtb
  • #2   7. apr 2013 Jeg ville ikke være nervøs for en carbon ramme i skoven.

• #3   7. apr 2013 Se på hvor længe Trek har lavet carbon rammer, og se på hvor mange carbon rammer der køre i skovene. Så du skal ikke være nervøs for en carbon ramme.
    Hvis du får handlet Canyon ned i pris så er du den første jeg nogensinde har hørt om .

• #4   7. apr 2013 Jeg ville personligt vælge Trek'en pga carbon rammen.....jeg vil dog sige, at jeg er glad for min alu mtb til vinterbrug, fordi jeg er væltet rimeligt mange gange i vinterhalvåret. Enkelte gange ret alvorligt. Jeg er ikke sikker på en carbon ramme ville have holdt til så mange styrt. De fleste styrt skyldtes is og sne, så jeg regner ikke med, at det samme vil gentage sig i sommersæsonen, så her "tør" jeg godt bruge carbon mtb'en.....

• #5   7. apr 2013 Kulfiber rammen er let at lave hvis den brækker. Alu rammen er langt sværre at lave hvis den knækker smiley

• #7   8. apr 2013 Jesper. Det er muligt. Jeg har set flere knækkede alu rammer efterhånden smiley
    Og jeg hælder mest til kulfiber, idet jeg selv kan lappe dem sammen igen smiley

Starter endda på nyt projekt på fredag.

Kommentér på:
Ny mtb

Annonce