{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Martin V
Martin V
Tilmeldt:
19. dec 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

AVENUE {{forumTopicSubject}}

Hej dejlige mennesker.

Har meget kig på AVENUE for tiden da jeg skal have ny cykel. Tænker jeg er mest til AIRBASE grundet udvendige gear.
Men er der nogen der ved forskellen på de forskellige modeller fra de forskellige år? 2009, 2010 2011 2013 modellen?

MVH Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AVENUE
  • #1   11. apr 2013 Der er lidt design 'opgraderinger' mellem årgangene..
    Men hold dig fra dem! De er rent ud sagt sminkede lig, som er bygget til at se godt ud.
    Vejer desuden også en krig. Plus at du ville få den samme køreglæde med en cykel til 4k... Resten du betaler ekstra for avenue'en kan du jo bruge på en super lås, og lidt bedre stumper smiley


  • #2   11. apr 2013 Mooove bitch !:

    Hvad er det der gør dem til sminkede lig? Jeg mener, gearkomponenter er vel det samme som alle andre cykler... Knækker stellet på dem, eller hvordan?


  • #3   11. apr 2013 Tjaa, de 3 broadways jeg har haft har alle inden for kort tid kørt sig ihjel inden et år.
    Har sammenlagt fået skiftet 4 krankbokse, 3 gear stumper, og et komplet baghjul fordi indmaden i bagnavet var smadret, som gjorde hjulet 'rokkede' ret meget :S har ydermere haft knas med bremserne, men til at leve med. De blir bare træg med tiden..
    Jo, og den jeg stadig har stået i varmet kælder i 1 år, og så var pedalarmene nærmest fastgroet....

    Og, jo de 2 ud af 3 fik de service som var 'købet med' da jeg købte dem.
    Magen til lort har jeg aldrig oplevet før!
    - og fik jeg nævnt de ydermere vejer som 2 cykler?

    Lad vær med at gøre samme fejl som jeg. Ikke køb efter looket smiley


  • #4   11. apr 2013 Og efter mit skifte til mtb lider jeg ingen nød..
    Selv min gamle trek 6000 med nogle år på bagen, var både sjovere, hurtigere, mere komfortabel, lettere og gik desuden Aldrig i stykker! Jo, og så er prisen den samme... smiley


Kommentér på:
AVENUE

Annonce