{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.105 visninger | Oprettet:

Fatbike X-Zite Zodiak. {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge hoveder håber i kan hjælpe med lidt ekspert viden😉

Sagen er den jeg vil have mig en cykel for første gang i 20år så jeg kan komme lidt ud at cykle og måske tabe mig lidt oven i.

Jeg tænker en el cykel og så faldt jeg over en X-Zite Zodiak fra thansen. Det jo sådan en cykel med kæmpe hjul og syntes egentlig den ser lidt cool ud og så den elektriske.
Den koster normalt 13k men sat ned til 8k som jo stadig er en slags penge også når man tænker på det er thansen.
Nogle der kender noget til mærket eller modellen som kunne fortælle mig om det er noget man skal holde sig fra eller er det okay kvalitet til pengene.

Link til cyklen: https://www.thansen.dk/cykel/cykler/elcykler/el-cykel-fatbike-zodiak-20-7-sp-sort/n-1263330393/pn-233698489/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fatbike X-Zite Zodiak.
  • #1   31. jan 2023 Det er jo ikke en topkvalitets cykel ligesom du vil få hos en cykelhandler, jeg kan se sådan noget som gear, kæde og bremser er ringe kvalitet, men da der er motor på kommer du nok ikke til at bruge gearende så meget, umiddelbart er cyklen fin til prisen, og jo bedre du passer på den jo længere holder den, jeg vil anbefale at tage cyklen til en cykel biks og få den justeret efter hvis du køber den, så er du sikker på det hele har fået fedt, olie og er justeret korrekt.
    Batteri og motor kan gå begge veje, jeg har set nogen holde kort tid men også nogen batterier der har holdt virkelig længe


  • #2   1. feb 2023 Min søn på 5 år har en cykel med 20-tommer hjul, så jeg synes du skal se om du kan få en prøvetur på den inden du køber. Den ser ikke ud som om det er en man gerne vil cykle mange km på, men det kommer jo også an på dit kørselsbehov. Bortset fra det synes jeg, at den generelt ser rimelig ringe ud i alle henseender. Jeg vil derfor anbefale at kigge efter en "normal" cykel med 26-29-tommer hjul og "klassisk" cykelstel samt el. Ved en hurtig google-søgning fandt jeg ihvertfald flere el-cykler omkring 8K eks. hos Føtex og Bilka eller en lidt dyrere her: https://www.bikester.dk/ortler-bern-diamant-M975261.html?vgid=G1418910#cgid=38448

  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    apr 2023

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   23. apr 2023 Købte du den fra thansen ?

Kommentér på:
Fatbike X-Zite Zodiak.

Annonce