{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Interval app iPhone {{forumTopicSubject}}

Hej CG!

Jeg leder efter en app der kan give et bip hver gang mit interval starter og slutter, dem er der jo masser af..
Der hvor problemet er at jeg gerne vil have flere "profiler", så jeg ikke skal sætte intervallet hver gang jeg går igang med det.

Derudover skal musikken selvfølgelig kunne køre i baggrunden da jeg nok går i stå uden..

Hvis i har nogle tips og tricks omkring intervaller, modtages der også med kyshånd! smiley

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Interval app iPhone
  • #1   12. apr 2013 Jeg er ret sikker på min Endomondo app gør dette - den kører automatisk 1km interval, og lyd der fortæller tid. - mener dette kan ændres til en bestemt distance - alt efter hvad man øsnker. TDC play kører fint samtidig smiley

  • #2   12. apr 2013 Jeg bruger en kettle bell timer... Den hedder swing timer. Der sætter du selv hvile tid, arbejdstid og hvor mange sæt. Kan bruges til alt interval.

  • #3   12. apr 2013 Og så laver den et bip når du skal gå igang og et andet når du skal stoppe smiley fantastisk

  • #4   12. apr 2013 Morten W
    Bruger faktisk Endomondo som tracker så jeg har et cirka antal på hvor mange km jeg har trampet.. Kunne være jeg lige skulle kigge på det, der er jo dumt at installere/købe flere apps hvis jeg allerede har en der kan.

    SirCrashalot @
    Men kan man gemme flere forskellige intervaller? For gider ikke sætte dem hver gang, vil bare vælge et interval som man vælger en sang. smiley
    Men tak!


  • #5   12. apr 2013 Altså det hele er jo sat op på forhånd.. Sætter man den igang kører den bare automatisk med f.eks 5min. Sprint og 3min. Hvile. Hvis du så har valgt 20 sæt, kører den bare 20 gange indtil du stopper den. Og mener det var en gratis app

  • Marianne *
    Marianne * Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 8
    #6   12. apr 2013 Seconds pro, har vi brugt her i huset. Har dog ikke hørt musik i baggrunden, men tror da godt at den kan. smiley

  • #7   12. apr 2013 SirCrashalot @
    Ja, den er jeg med på, men kan man have forskellige profiler?
    Altså vælge 1:2 og så 4:3 bagefter UDEN at skulle ind og ændre i tal, men udelukkende vælge den nye profil?

    Marianne
    Den vil jeg lige se på smiley


  • #8   12. apr 2013 Nu forstår jeg smiley nej det kan man ikke. Hvilket dog ville være mega fedt at have faktisk. Tror lige jeg tjekker div. Apps for kunne godt bruge noget inden stil også

  • #9   12. apr 2013 Netop, gider ikke stå på sporet og ændre intervaller, biplyde osv. Når jeg er i skoven er det for at køre, resten ordner jeg hjemme. smiley

Kommentér på:
Interval app iPhone

Annonce